استعلام قیمت نئوپان خام

نئوپان خام تخته ای است که از تراشه های چوب کوچک ساخته شده و تحت فشار و بدون هیچگونه ماده اضافی چسبانده شده است. با توجه به ساخت آنها، عمدتا سه نوع نئوپان خام وجود دارد: تک لایه، متراکم درجه بندی شده و سه لایه. این محصولات از قیمت های متنوعی برخوردارند. جهت استعلام قیمت نئوپان خام با ما تماس بگیرید.

استعلام قیمت نئوپان خام

ضخامت نئوپان خام چقدر است؟

ضخامت نئوپان خام چقدر است؟ در یک لایه تراشه ها از اندازه مشابهی برخوردار هستند و به طور مساوی توزیع می شوند ، و در نتیجه سطح نسبتاً درشتی ایجاد می شود بنابراین هرگونه اتمام کار را به خوبی قبول نمی کند. چگالی درجه بندی شده دارای تراشه های بسیار ریز روی سطوح و درشت تر از هسته پس از یک انتقال آرام است.

سطح آن نرمتر است و امکان اتمام خاص را فراهم می کند. این سه لایه دارای یک هسته تشکیل شده توسط تراشه هایی است که بین دو لایه خارجی از ذرات بسیار ریز چگالی بالا و با نسبت بالایی از رزین قرار گرفته اند ، که باعث ایجاد سطح بسیار صاف می شود که برای دریافت بیشتر پوشش ها و پوشش ها مناسب است .

این معمولاً به رنگ قهوه ای روشن خالدار است و لبه های آن نسبت به سطح آن درشت تر است (توده سه لایه). در نتیجه ، لبه ها از فرز یا نقاشی به خوبی پشتیبانی نمی کنند. با این وجود می توان سطح آن را بدون مشکل رنگ آمیزی کرد و کاملاً آبکاری یا لمینیت کرد. در ضخامت های 10 ، 16 ، 19 و 30 میلی متر به فروش می رسد. اندازه گیری طبیعی 244 12 122 سانتی متر است ، اما برخی از ضخامت ها نیز در 366 18 183 سانتی متر ساخته می شوند. ارزان ترین تخته است.

برای هر کارکردی که در آن دیده نشود (قطعات پنهان مبلمان ، تخته بالای پایه تخت ، سر تابلو و غیره) یا مبلمان بسیار ارزان ، موقت یا انبار توصیه می شود. کودکان همچنین از آن برای خشک کردن برگ درختان بین دو تخته استفاده می کنند. در ساخت و ساز ، از کلوچه بدون پوشش در بخش داخلی ، به عنوان پایه ای برای سقف ها ، گچ کاری ، مونتاژ پایه ها ، پایه های کف و غیره استفاده می شود. در شرایط مرطوب (بیرون از منزل ، حمام و غیره) نمی توان از آن استفاده کرد زیرا متورم است و با خشک شدن بهبود نمی یابد. برای این شرایط ، یک سنگ دانه دفع کننده آب وجود دارد که نوعی آگلومره است که محصولات شیمیایی دفع کننده رطوبت به آن اضافه می شود.

تراکم تقریبی صفحه سه لایه با توجه به ضخامت نئوپان خام:

  • از 8 تا 13 میلی متر 690 تا 650 کیلوگرم در متر مکعب
  • از 15 تا 19 میلی متر 645 تا 625 کیلوگرم در متر مکعب
  • از 22 تا 25 میلی متر 600 تا 580 کیلوگرم در متر مکعب
  • از 30 تا 45 میلی متر 570 تا 520 کیلوگرم در متر مکعب

وزن تقریبی با توجه به ضخامت:

  • 10 میلی متر 20 کیلوگرم
  • 16 میلی متر 30 کیلوگرم
  • 19 میلی متر 35 کیلوگرم
  • 30 میلی متر 50 کیلوگرم

مرجع فروش نئوپان خام

مرجع فروش نئوپان خام مجموعه ما معتبر ترین و بزرگترین مرجع فروش نئوپان خام در کشور می باشد. مشاوران و متخصصان حرفه ای که در شرکت ما مشغول به فعالیت اند بهترین افراد موجود در این شاخه صنعتی اند که بهترین محصولات را تولید و بهترین مشاوره ها را به شما می دهند. جهت دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.