استعلام قیمت نئوپان رنگی

نئوپان رنگی وسیله ای است که هم برای درست کردن کابینت، کمد های دیواری، میز لوازم التحریر و غیره کاربرد بسیار زیادی دارد. قیمت نئوپان رنگی امروز به صورت مداوم دارای نوسانات است و به همین دلیل قبل از اینکه برای خرید این محصول اقدام نمایید بهتر است قیمت آن را استعلام نمایید. برای استعلام قیمت این محصول می توانید از طریق سایت ما قیمت روزانه این محصول را مشاهده نمایید. 

استعلام قیمت نئوپان رنگی

مشخصات فنی نئوپان رنگی

مشخصات فنی نئوپان رنگی نئوپان تخته خام و رنگی است که از خورده چوب به وجود می آید. برخی از مشخصات این تخته ها عبارتند از : 

  • شکل ظاهری: یکی از مشخصات فنی نئوپان شکل ظاهری آن است. ناخن از براده های چوب تولید شده است و به وسیله چسب و یا آهک به یکدیگر متصل شده و بسیار فشرده می شوند تا شکل چوب یک دست و یک اندازه را به خود بگیرند. به دلیل استفاده از خرده های چوب در تولید نئوپان ممکن است این محصول کمی زبر باشد. 
  • قیمت مناسب: اگر قیمت نئوپان رنگی را با سایر انواع روکش ها مقایسه کنید، متوجه می شوید که قیمت نئوپان رنگی بسیار مناسب تر است و به همین دلیل در تمامی مکان ها می توان از آن استفاده نمود بدون اینکه از بابت قیمت آن نگرانی داشته باشید. 
  • وزن سبک: نئوپان رنگی وزن بسیار سبکی دارد، به همین دلیل علاوه بر راحت بودن حمل و نقل آن، برای حمل و نقل مشمول هزینه‌های اضافی نخواهید شد. این محصول با توجه به وزن سبکی که دارد از ضخامت مناسب برخوردار است وضع متن به گونه ایست که به راحتی نمی‌توان آن را شکست و یا خم کرد. 
  • از پیش ساخته: های رنگی به صورت از پیش ساخته وارد بازار می‌شوند و تنها کاری که باید با آنها انجام دهید بریدن آنها در اندازه مناسب و سپس کار در محل مورد نظر است. به همین دلیل کار شما بسیار سریع تر پیش می رود. 

مرجع فروش نئوپان رنگی

مرجع فروش نئوپان رنگی مرجع فروش نئوپان رنگی این محصول را در ضخامت های مختلف و رنگ های بسیار گوناگونی به فروش می رساند. تنوع رنگی نئوپان در بازار به حدی است که افراد می‌توانند با هر سلیقه محصول مورد نیاز خود را خریداری نماید. با خرید از مرکز فروش می‌توانید علاوه بر تنوع بسیار زیاد محصولات، تنوع قیمت را نیز تجربه نمایید و بنابر بودجه خود محصول مورد نیاز را خریداری نمایید. 

مرجع فروش نئوپان رنگی معمولا دارای سایت اینترنتی است که با مراجعه به سایت می توانید طرح و رنگهای متنوعی از این محصول را خریداری نمایید و در شرایط کنونی بیماری کرونا، نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشید.