استعلام قیمت نئوپان ملامینه

یکی از محصولات کاربردی و پر مصرف در ساخت انواع وسایل چوبی در صنعت مبلمان سازی و نجاری ها نئوپان می باشد. این محصول با توجه به مزیت های زیادی که دارد، توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و از فروش بالایی برخوردار می باشد. استعلام قیمت نئوپان ملامینه از راه های مختلف امکان پذیر است. قیمت انواع نئوپان با توجه به کیفیت، سایز و اندازه، ضخامت و ابعاد، برند و شرکت تولید کننده و … متفاوت است. 

استعلام قیمت نئوپان ملامینه

خصوصیات فنی نئوپان ملامینه

خصوصیات فنی نئوپان ملامینه خصوصیات فنی نئوپان ملامینه شامل چه مواردی می باشد؟ ضخامت این محصول متنوع بوده و در ابعاد و قطر های مختلف تولید می شود. این محصول در انواع تک لایه و چند لایه تهیه وجود دارد که مشتری می تواند بر حسب نوع کاربرد آن را استفاده می کند.

نئوپان ملامینه با توجه به کیفیت بالا و مقرون به صرفه بودن، امروزه در ساخت وسایل چوبی مختلف نظیر سرویس خواب، کمد، میز و صندلی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

نئوپان ملامینه در برابر پوسیدگی و خراشیدگی مقاومت قابل قبولی داشته همچنین از مقاومت خمشی بالایی برخوردار می باشد. نئوپان مقاومت ابزار خوری بسیار خوبی دارد و امروزه در انواع رنگ بندی متنوع و جذاب تولید و ارائه می گردد.

نئوپان با توجه به ویژگی های مثبت فراوانی که دارد، جایگزین مناسبی به جای چوب در تهیه انواع محصولات چوبی به شمار می رود. این محصول از خرده های ریز چوب، خاک اره، تراشه ها با چسب و رزین تولید می شود.

روش های تولید نئوپان نیز متفاوت بوده و به روش های غلتکی، پرسی و یا قالبی تهیه می شود. برای مقاومت بیشتر نئوپان در برابر رطوبت و انواع حشرات موذی همچنین حرارت و دمای بالا در تهیه آن از روکش و رنگ استفاده می کنند که علاوه بر زیبایی نقش مؤثری در مقاوم سازی این محصول دارد.

امروزه از نئوپان ملامینه در ساخت انواع سرویس های خواب، درب های چوبی و کابینت و … استفاده می کنند.

مرجع فروش نئوپان ملامینه

مرجع فروش نئوپان ملامینه یکی از معتبرترین مرجع فروش نئوپان ملامینه با بهترین کیفیت همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و ارسال محصول با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

لازم به ذکر است در این مرکز خرید و فروش فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و با استقبال زیاد مشتریان همراه می باشد. در حال حاضر انواع نئوپان ملامینه در شرکت های تولیدی با استفاده ار دستگاه های مخصوص و با رعایت استانداردهای لازم در ابعاد و ضخامت های مختلف طراحی و تولید می شود.