اعلام قیمت نئوپان پارس سفید صابونی تحویل درب کارخانه

برای بسیاری از فعالان صنعت چوب و ام دی اف، خرید نئوپان پارس سفید صابونی یا خام با قیمت تحویل درب کارخانه حائز اهمیت است. از این رو شرکت تولیدکننده با اعلام قیمت جدید محصولات خود اعم از نئوپان خام و سفید و همچنین ام دی اف سفید صابونی هم اکنون قادر به عرضه محصولات خود به صورت عمده به سراسر کشور می باشد.

نئوپان سفید یکی از کاربردی ترین محصولاتی است که در صنعت چوب مورد استفاده قرار می گیرد و از این کالا برای تولید انواع کمد، کابینت، میز و غیره استفاده می کنند.

در کشور ایران چندین کارخانه وجود دارد که در زمینه تولید نئوپان فعالیت می کنند و این کالای مورد نیاز مشتریان را به بازار عرضه کنند. در همین راستا شرکت پارس نئوپان با اعلام قیمت نئوپان سفید صابونی و ام دی اف سفید صابونی آمادگی خود را جهت فروش و توزیع محصولاتش به بازار اعلام نموده است.

از نظر کیفیت کلیه محصولات شرکت ام دی اف پارس دارای درجه های کیفی مختلفی می باشد که از بهترین آن ها درجه یک و به ترتیب محصولاتی با کیفیت درجه دو و درجه سه نیز به صورت محدود تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

قیمت نئوپان پارس

قیمت نئوپان پارس در مقایسه با سایر محصولات رقبا که در بازار به راحتی می توان به آنها دسترسی داشت بسیار مناسب تر است. دلیل پایین بودن قیمت نئوپان ملامینه پارس و همچنین نرخ ام دی اف سفید صابونی پارس پایین بودن کیفیت آنها نیست.

از طرفی بسته بندی محصولات این شرکت به خاطر داشتن زیر پالت و رو پالت زبان زد خاص و عام می باشد که نه تنها سبب می شود به محصول اصلی آسیب نرسد بلکه سبب درآمدزایی اضافی به خریداران نیز می گردد.

محصولات این شرکت اغلب توسط نمایندگهایش در شهرهای مختلف کشور توزیع می گردد ولی با این وجود شما می توانید به صورت مستقیم از طریق بازرگانی بیرکو نیز نسبت به خرید ام دی اف و نئوپان شرکت پارس اقدام نمایید.

از دیگر مزایای شرکت پارس می توان به بارگیری و تحویل سریع سفارشات به مشتریان سراسر کشور اشاره نمود. برخلاف دیگر رقبا که بین دو هفته الی یک ماه زمان نیاز است تا کالای خود را دریافت نمایند این شرکت در سریعترین زمان ممکن سفارشات مشتریان را آماده بارگیری می کند.

قیمت نئوپان سفید

این شرکت دارای دو نوع روکش سفید می باشد که قیمت نئوپان سفید صابونی و نئوپان سفید برفی تفاوتی با یکدیگر ندارند و مشتریان می توانند متناسب با نیاز بازار خود در شهرهای مختلف نسبت به خرید هر یک از آنها اقدام نمایند.

با توجه به عرضه مستقیم محصولات از کارخانه این مزیت برای خریدارانی که به صورت عمده نئوپان یا ام دی اف شرکت پارس را تهیه می کنند پیش می آید که هزینه های اضافی نظیر بارگیری و تخلیه و کرایه حمل ثانویه را پرداخت نمی کنند.

با این شرایط شما مشتریان عزیز با اطمینان خاطر از کیفیت ام دی اف و نئوپان پارس می توانید نسبت به خرید عمده آنها اقدام نمایید. جهت خرید و استعلام قیمت نئوپان سفید و حتی قیمت ام دی اف سفید شرکت پارس می توانید با کارشناس فروش مجموعه ارتباط بگیرید یا در بخش فرم ها مشخصات خود را وارد نمایید تا در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.