بازار صادرات نئوپان درجه یک

نئوپان یکی از فرآورده های چوب است و از خورده ها و اضافات چوب به دست می آید سپس به هم پرس و فشرده می‌ شوند. از نئوپان در ساخت میز، تخت کمد و غیره استفاده می شود. این کالا وزن سبکی دارد و استفاده از آن راحت تر است. نئوپان از جمله کالاهایی است که به کشورهای دیگر صادر می ‌شود و مورد توجه کشورهای همسایه است و عمده صادرات آن به کشورهایی چون آذربایجان، ازبکستان، عراق، تاجیکستان به صورت ام دی افی، فومیزه و تخته چند لایه صورت می ‌گیرد. برای سفارش عمده نئوپان درجه یک در انواع مختلف آن می توانید با سایت ما در ارتباط باشید.

بازار صادرات نئوپان درجه یک

موارد استفاده از نئوپان درجه یک

موارد استفاده از نئوپان درجه یک به دلیل هزینه زیاد چوب و اینکه چوب به اندازه‌ای نیست که در ساخت هر چیزی از آن استفاده کرد و برای صرفه جویی و استفاده از فرآورده‌های چوب آن را به شکل نئوپان در آورده و مصرف می شود. نئوپان جایگزین خوبی برای چوب نسبت به سایر فراورده های ساخته شده از آن می باشد و به صورت ورقه های نسبتاً نازک تولید می شود. این کالا بیشتر برای مواردی که نیاز به مقاومت زیاد ندارد بهتر است. برای ظاهر بهتر آن از روکش و رنگ استفاده می ‌شود از این کالا به دلیل وزن سبک و قیمت ارزان در ساخت سرویس خواب، مبل، کمد، قفسه، کف و دیواره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نئوپان ها دارای چند نوع هستند که بسته به کاربرد آن مصرف می شود. برای بهتر شدن ظاهر نوپان روی آن را یک لایه روکش ملامینه می ‌کشند که شبیه به ام دی اف می شود و از آن برای ساخت کابینت های آشپزخانه و میز غذاخوری به کار برده می شود. همچنین از آن برای ساخت جاکفشی و درب استفاده می شود. استفاده از آن علاوه بر سبک بودن و کاربرد زیاد آن برای طبیعت مضز نیست زیرا پایه اصلی آن از چوب است.

مرکز فروش نئوپان درجه یک

مرکز فروش نئوپان درجه یک به دلیل اینکه نئوپان از چوب نیست قیمت ارزان تری از چوب دارد. بسته به نوع آن بصورت نئوپان روکش دار و بدون روکش بودن، لاک کاری و روکش مصنوعی به فروش می رسد. فروش نئوپان در عرضه اولیه آن از طریق کارخانه‌ های تولید آن به صورت خام و عمده صورت می ‌گیرد و روکش دار و آماده آن از طریق مراکز فروش فرآورده های چوبی مانند نئوپان مانند سایت های فروش آن انجام می‌ شود. سایت فعلی در زمینه فروش انواع نوپان صفحه ای، قالبی و غلطکی به صورت عمده فعالیت دارد و یکی از خدمات ویژه آن صادرات نئوپان می باشد.