بازار فروش نئوپان طرح دار

در اثر فشرده سازی خرده چوب های زائد و یا خاک اره و ترکیب آنها با چسب یا رزین، محصولی به دست می آید به نام نئوپان که در مقایسه با فرآورده های چوبی دیگر، از قیمت ارزان تری برخوردار می باشد. اما یکی از انواع این محصول که در بازار فروش آن به چشم خورده و مورد استقبال شدید افراد زیادی واقع شده، نئوپان طرح دار می باشد که می‌توان آن را همراه با طرح های متنوع و زیبا که معروف‌ترین آن، طرح آلدر است، مشاهده کرد.

بازار فروش نئوپان طرح دار

انواع نئوپان طرح دار کدام است؟

انواع نئوپان طرح دار کدام است؟ چوب یکی از منابع طبیعی فوق العاده ارزشمندی است که حتی ضایعات ناشی از آن هم دور ریختنی نبوده و می توان آنها را به شکل های مختلف استفاده نمود، از جمله کاربردهای مهمی که از تراشه و خرده های چوب به عمل می آورند، این است که از آنها محصولی تولید می کنند به نام نئوپان که امروزه آن را به عنوان پر مصرف ترین فرآورده چوبی می شناسند.

معمولاً نوع روکش دار یا رنگی این محصول را جهت تزئینات مختلف ساختمانی به کار برده و به طور کلی نئوپان را در صنعت ساخت مبلمان، صنعت تولید کالاهای خواب چوبی، کارخانجات تولیدکننده درب ضد سرقت و … مورد استفاده و توجه قرار داده اند.

در ادامه باید بگوییم یکی از جدیدترین مدل های این محصول، نئوپان طرح دار است که متفاوت تر از هر محصول دیگر ظاهر شده و معمولاً از نوع روکش دار نیز به حساب می آید.
همانطور که گفته شد، یکی از انواع نئوپان طرح دار، طرح آلدر است که دارای ضخامت 16 میلی متری بوده و ابعاد دقیق این محصول هم 1/83*3/66 می باشد.
این محصول زیبا و مناسب، از رنگ قهوه ای روشن برخوردار بوده و جنس روکش آن هم ملامینه است.

توزیع کننده نئوپان طرح دار

توزیع کننده نئوپان طرح دار یکی از مراکزی که به عنوان بزرگترین واحد توزیع کننده نئوپان در سطح کشور شناخته شده و تاکنون خدمات گسترده ای از فروش را ارائه نموده، مرکز فوق می باشد که توسط آن می توانید به انواع نئوپان همراه با تنوعی وسیع دست پیدا کنید، از جمله محصولاتی که از این طریق در اختیارتان قرار خواهد گرفت، نئوپان طرح دار است.

لازم به ذکر است محصول نامبرده، گزینه ای بی نظیر جهت اجرا در حوزه های ساخت و ساز مصنوعات چوبی بوده و انواع میز آرایش، میز ال سی دی، کابینت، ابزار دکوراتیو چوبی و … را می توان با آن ساخت.

همچنین با انتخاب این محصول، می توانید آن را در حالی که با چنین ویژگی ها و مشخصات مثبتی عجین گشته، تهیه نمایید:

  • امکان تزیین و تکمیل آن با انواع روکش از جمله روکش ملامینه، پی وی سی، هایگلاس، اچ پی ال و کاغذی وجود دارد.
  • دارای وزن سبکی بوده و این ویژگی باعث کارکرد راحت تر آن توسط کاربران شده است.
  • همچنین هیچ فرآورده چوبی دیگری را نمی توان پیدا کرد که قیمت آن به اندازه‌ی نئوپان، تا این حد کم و مناسب باشد.