با استفاده از فرش اردکان طرح شکوفه می توانید بازنشسته شوید!

نام های فرش نطنز، نطنز آرون، آرون اردکان، فرش اردکان مانند نطنز، آرون و اردکان اغلب در تجارت دیده می شود.

از نظر نقش و نگار، فرش اردکان طرح شکوفه شباهت گیج کننده ای به فرش کشان دارند، اما تفاوت های عمده ای دارند، زیرا جنس و گره از سطح کیفی بسیار پایین تری برخوردار است.

بنابراین، این فرش‌ها در سطح ارزان قیمت نیز قرار دارند آنها معمولاً 100000-250000 گره در هر دارند متر مربع مسئولیت فروشنده فرش این است که نسبت به آنچه با آن سر و کار دارد صادق باشد یا آگاه باشد.

بنابراین فرش ها را به درستی روی برچسب قیمت با نام هایی مانند نطنز کشان، آرون کشان، اردکان کشان نام گذاری می کند فرش هایی با نقش کشان نیز در نجف آباد و تا مشهد گره خورده است.

فروش فرش ایرانی فرش دستباف اردکان طرح شکوفه رنگ سفید مستقیم از تولید کننده در اردکان یا شهرستان اردکان ایران با قیمت های فعلی فرش اردکان بازار فرش ایران.

فرش

فرش ایرانی اردکان چه ابعادی دارد؟
یکی از انواع قالی اردکان از نظر اندازه و ابعاد می باشد این فرش دستباف ایرانی اردکان طرح شکوفه در ابعاد حدود 150 متر مربع یا 100 در 150 سانتی متر می باشد.

فرش دستباف اردکان طرح شکوفه
این طرح فرش نبشی مدالیون یکی از بهترین و محبوب ترین فرش های ایرانی اردکان می باشد در طرح شکوفه (شکوفه) الگوی مدال معمولا در مرکز قرار دارد و گوشه های منحصر به فردی دارد مهم ترین ویژگی این طرح استفاده از گل های صورتی و رنگ خاکستری به طور خاص است.

دسته بندی فرش ایرانی اردکان
قالی های اردکان بر اساس کیفیت به دسته هایی تقسیم می شوند که به آن تون یا راج می گویند . مثلا 35 رج کیفیت متوسط ​​و 42 رج کیفیت بالایی دارند.

خاستگاه بافندگی شهرستان اردکان
اردکان (یا آرتاگان و اردکان )مرکز شهر اردکان یزد ، ایران است . قالی‌های اردکان در قلمرو یزد بافته می‌شوند اما شبیه قالی‌های کاشان طراحی شده‌اند.

منطقه ای که آنها بافته می شوند بین یزد و نایین قرار دارد، بنابراین قالی ها نیز می توانند شباهت خاصی به قالی های سنتی بافته شده در این مناطق داشته باشند.

این فرش‌های زیبا از همان نقش‌ها و طرح‌ها پیروی می‌کنند و در بسیاری از محیط‌ها می‌توانند نفس‌گیر باشند.