تامین کننده نئوپان رنگی

نئوپان رنگی از عناصر چوبی الیافی فشرده خشک ساخته می‌شود. از رزین مصنوعی به عنوان چسب استفاده می‌شود تا این ذرات به هم متصل و فشرده شوند. دارای ساختار یکدست و همگن است که به هر دو طرف و لبه‌ها اجازه می‌دهد بصورت یکدست باشند. تامین کنندگان این نوع صفحات، محصولاتی مطابق با نیاز افراد عرضه می‌کنند که بتواند رضایت و اطمینان خاطر فراهم آورد.

تامین کننده نئوپان رنگی

کیفیت جنس نئوپان رنگی

کیفیت جنس نئوپان رنگی نئوپان چوبی ماده ای است که  از ذرات چوب در اندازه های مختلف تشکیل شده است، و توسط نوعی رزین، چسب یا مواد دیگر به یکدیگر متصل شده و سپس در دما و فشار کنترل شده تحت فشار قرار گرفته تا تخته تشکیل شود. منشا ذرات چوب و مواد اتصال دهنده متفاوت است و از این رو کم وبیش اکولوژیکی است.

اندازه های مختلفی از نئوپان موجود است. بافت آن نامنظم و متخلخل است. تخته‌ها به طور منظم یا صاف و یکپارچه خریداری نمی‌شوند، بلکه ورقه های نازک روکش چوب یا ورقه پلاستیکی روی سطح آنها چسبانده می‌شود تا تراشه‌ها دیده نشوند. چوب این روکش‌ها می‌توانند از چوب طبیعی مانند بلوط، شاه بلوط و … باشند.

نئوپان رنگی اغلب در مصارف داخلی (مانند درب، میز و غیره) و مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا این نوع چوب ارزان تر از چوب طبیعی است.

به طور کلی کیفیت جنس نئوپان به ساختار و نحوه تولید آن بستگی دارد. نئوپان‌های مختلفی وجود دارند که هرکدام استقامت و کیفیت خاص خود را دارند.

به دلیل این که این نوع صفحات از ذرات چوب ساخته شده‌اند، برای استفاده در مناطقی که مستعد رطوبت یا رطوبت زیاد هستند مناسب نیستند، زیرا چوب در صورت تبادل رطوبت با محیط، منبسط و منقبض می‌شود که این به نوبه خود باعث تغییر اندازه می‌شود.

به عنوان یک نقطه ضعف، آنها دوام کمتری نسبت به چوب های طبیعی دارند، اما وزن کمتری دارند و از لحاظ زیست محیطی کمتر مشکل‌زا هستند.

کارخانه فروش نئوپان رنگی

کارخانه فروش نئوپان رنگی فروش نئوپان رنگی کارخانه ای در انواع مختلف که در ادامه خواهیم گفت، به صورت عمده عرضه می‌شود. این محصولات دارای ویژگی‌های برجسته ای هستند که دیگر صفحات دارا نیستند. نئوپان رنگی کارخانه ای به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه از قیمت تمام شده کمتری برخوردار است.

نئوپان انواع مختلفی دارد که یکی از آنها، نئوپان Plastified است. این یک نئوپان 3 لایه است که در روکشهای خود یک پوشش ملامین (نوعی پلاستیک) دریافت می‌کند و به رنگهای ساده یا طرح چوبی، گرانیتی و … موجود است.

در طول لمینیت، پلیمریزاسیون ملامین رخ می‌دهد، وارد منافذ تخته می‌شود و یک چسبندگی کامل ایجاد می‌کند. ملامین سدی در برابر رطوبت، بخار، مواد شیمیایی، فرسایش و خراش است.

نوع دیگر نئوپان، نئوپان Plated نوعی نئوپان سه لایه است که روکش چوب طبیعی بر روی آن چسبانده شده است. این نوع نئوپان کمی گران است. در این نوع، تخته نئوپان قابل رویت نیست و به نظر می‌رسد چوب طبیعی است ولی در واقع با روکش چوبی پنهان شده است.