تامین کننده نئوپان طرح دار

نئوپان طرح دار یکی از انواع چوب های ارزان محسوب می شود که دارای کاربردهای زیادی است. اگر می خواهید بهترین و با کیفیت ترین نئوپان طرح دار را با قیمت بسیار مناسب از تامین کننده خریداری کنید، می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید. علاوه بر کسب اطلاعات لازم در مورد قیمت ها، می توانید خرید راحتی را تجربه کنید. برای این که بتوانید این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید، باید آن ها را از تامین کننده اصلی، به صورت مستقیم تهیه نمایید.

تامین کننده نئوپان طرح دار

مقاومت نئوپان طرح دار چگونه است؟

مقاومت نئوپان طرح دار چگونه است؟ در ادامه مطلب قصد داریم مقاومت نئوپان طرح دار را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید. 

نئوپان نیز نوعی ورقه ی فیبری است که در تولید آن نیز از ضایعات چوبی استفاده می شود که بسیار ریز و نرم می باشند. همین امر موجب می شود تا این محصول مقاومت کمی داشته باشد. اما لازم به ذکر است بدانید نئوپان دارای مزیت های زیادی است که شامل موارد زیر می شود:

  • قیمت ارزان 
  • وزن سبک
  • مناسب برای کالا های چوبی 
  • دارای ابعاد متفاوت 
  • روکش پذیر 

علاوه بر این از معایب نئوپان طرح دار می توان به مقاومت بسیار کم آن  در برابر رطوبت نیز اشاره نمود. با نئوپان نمی توانید انتظار تولید یک کالای چوبی شیک و مستحکم را داشته باشید، شاید محصولات نئوپانی را ارزان تر تهیه کنید اما بعد از مدتی در صورت عدم نگهداری صحیح شاید مجبور شوید برای خرید همان کالا دوباره هزینه کنید. 

عرضه مستقیم نئوپان طرح دار

عرضه مستقیم نئوپان طرح دار میزان عرضه مستقیم نئوپان طرح دار از تولیدی بر اساس نوع برش و ضخامت محصول بسیار متفاوت است. در تولید نئوپان طرح دار از روکش های مختلفی مانند ملامینه، ام دی اف و… استفاده می شود که نوع روکش آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که باید دارای استحکام بالایی باشند تا بتوان آن ها را در ساخت انواع کمد، تخت، و… استفاده کرد.

قیمت این محصولات نیز بر اساس همین موضوع یعنی کیفیت، ضخامت، ابعاد و نوع روکش تعیین می شود. روکش های طرح دار از تنوع کیفیت و تنوع رنگ بالایی برخوردارند که در تولیدی ها از بهترین نوع آن ها برای نئوپان استفاده می شود.

عرضه نئوپان طرح دار در رنگ و طرح های مختلف از تولیدی ها به صورت مستقیم به بازار، باعث می شود دست دلالان و واسطه گران کوتاه شود و این محصولات برای فروش از قیمت های پایین تر و کمتری برخوردار شوند.

ایران بهترین تولید کننده انواع نئوپان می باشد که تولید آن با بالاترین کیفیت انجام شده و با مناسب ترین قیمت در بازار عرضه می شود. به همین دلیل تجارت عمده نئوپان های ساده و طرح دار دارای سود خوبی می باشد. برای خرید و ثبت سفارشات خود می توانید با ما در ارتباط باشید.