توزیع بی واسطه نئوپان ملامینه نوین شرق

نئوپان ملامینه نوین شرق یکی از برندهای معروف تولید کننده این محصول می باشد که تولیدات خود را با بالاترین کیفیت توسط فروشندگان معتبر به بازار های خرید و فروش ارائه می دهد.

توزیع بی واسطه نئوپان ملامینه نوین شرق

راهنمای جامع انتخاب نئوپان ملامینه نوین

راهنمای جامع انتخاب نئوپان ملامینه نوین نئوپان از ترکیب‌ شدن خرده های چوب با نوعی چسب به دست می آید که به کمک حرارت و فشار، تبدیل به ورق هایی در ابعاد مختلف می شود. روکش ملامینه نئوپان از کاغذهایی طرح دار است که با چسب ملامین فرم آلدئید به روی ورق های نئوپان چسبانده می شود.

نئوپان ملامینه با ویژگی ها و مشخصات خاصی که دارد جایگزین مناسبی به جای چوب در ساخت بسیاری از وسایل چوبی شده است. در تولید این محصول از ترکیب خرده های ریز چوب، تراشه ها و خاک اره با چسب یا زرین ها استفاده می شود.

نئوپان ملامینه در ابعاد و ضخامت های مختلف بر اساس کاربردهای متفاوت تولید شده و به بازار فروش عرضه می شود. نئوپان ملامینه معمولا به صورت یک لایه تا چند لایه تولید می شود. این محصول نسبت به چوب بسیار سبک تر است و قیمت مناسب تری نیز دارد.

از ویژگی های مهم نئوپان ملامینه : مقاومت در برابر پوسیدگی و خط و خش، مقاومت خمشی، مقاومت پیچ خوری و گونیا بودن آن است که از مهم ترین مشخصات فنی نئوپان به حساب می آید. یکی دیگر از ویژگی های نئوپان با کیفیت تنوع رنگ در آن است.

نئوپان پانیذ از ترکیب خاک اره و تکه های چوبی ریز با چسب یا رزین های مصنوعی بدست آمده که توسط گرما به هم فشرده می شوند و سپس از روکش پلاستیکی به نام ملامینه در آن استفاده می شود.

از مزیت های این محصول می توان به : سازگاری با محیط زیست، استفاده از ضایعات های چوبی در ساخت آن بدون نیاز به قطع درختان، و کاربرد آن برای ساخت کابینت های فلزی با درب چوبی اشاره کرد.

چوب پانیذ نسبت به نئوپان از تراکم بیشتری برخوردار است و کیفیت بالایی داشته به طوری که نزدیک به ام دی اف است. مقاومت چوب پانیذ در برابر رطوبت بیشتر از نئوپان است. به دلیل افزایش تعداد الیاف چوب در پانیذ از نئوپان سنگین تر است. قیمت آن پایین تر از قیمت ام دی اف است و انتخابی مقرون به صرفه به حساب می آید.

بازار خرید نئوپان ملامینه نوین شرق

بازار خرید نئوپان ملامینه نوین شرق شرکت نوین شرق با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از بهترین متریال و نیروی انسانی ماهر اقدام به تولید این محصول بی نظیر، با استانداردهای جهانی کرده است.

توزیع کننده نئوپان نوین شرق، کار پخش و‌ توزیع این محصول را به بازارهای فروش شهرهای مختلف کشور به عهده گرفته است. این شرکت همچنین خرید این محصول‌ را برای خریداران عمده توسط نمایندگی های شرکت نوین شرق آسان کرده است.