توزیع کننده نئوپان روکش چوب

وب سایت ما با توزیع کننده اصلی انواع نئوپان روکش چوب در ارتباط مستقیم است و کالاهای خود را از توزیع کننده نئوپان به صورت مستقیم دریافت می‌کند. در نتیجه علاوه بر اینکه تنوع بسیار زیادی از این چوب توسط وب سایت ما به مشتریان ارائه می شود و قیمت تمام شده آن ها برای مشتریان نیز بسیار مناسب خواهد بود. چرا که به واسطه عرضه مستقیم و حذف دلال ها قیمت کالا کمتر شده و نهایتاً مشتری می تواند کالا را با قیمت تمام شده کمتری از ما خریداری نماید. 

توزیع کننده نئوپان روکش چوب

ورق نئوپان چه ویژگی هایی دارد؟

ورق نئوپان چه ویژگی هایی دارد؟ نئوپان نوعی ورق چوبی است که از خرده های چوب به دست می آید. برای به دست آوردن این محصول خرده‌های چوب را به همراه چسب یا رزین فشرده می کنند و از آن این ورق ها را می سازند. برای تولید این ورق ها ضایعات حاصل از چوب درختان را به خرده چوب تبدیل می‌کنند و پس از آنکه فرایند رطوبت گیری آنها را انجام دادند، به آنها چسب می زنند و زیر فشار حرارت می دهند.

لازم به ذکر است که این محصول چندین بار زیر فشار فشرده سازی قرار می‌گیرد تا قطعات چوب به یکدیگر کاملاً بچسبند. برای استفاده از این ورق ها ابتدا آنرا سمباده می‌کشند و سپس مورد استفاده قرار می دهند.

چوب نئوپان دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می باشند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم :

  • قیمت ورق های نئوپان نسبت دیگر برق ها بسیار مناسب تر و ارزان تر میباشد.
  • این چوب ها دارای استحکام بسیار مناسبی هستند و برای ساخت لوازم چوبی گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند.
  • ورق های نئوپان دارای وزن بسیار سبکی هستند و به همین خاطر استفاده از آنها برای تولید صنایع چوبی بسیار راحت می باشد.
  • این محصول این قابلیت را دارد که در ورقه های بزرگ تولید شود و با استفاده از روکش ملامینه آنها را تزیین کرد.

صادرات نئوپان روکش چوب

صادرات نئوپان روکش چوب در گذشته جهت صادرات نئوپان روکش چوب می بایست یک نماینده بازرگانی و بازاریاب به کشورهای مقصد فرستاده می‌شد تا این نماینده پس از رایزنی با واردکنندگان کشور مقصد و ارائه محصول به آنها، پس از انجام توافقات لازم، اقدام به صادرات آن محصول به کشور مقصد می‌نمود.

اما امروزه با گسترش ارتباطات نوین صادرات محصولات نیز دچار دگرگونی شده و دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده است. امروزه شاهد آن هستیم که اغلب صادرکنندگان محصولات در بخش‌های مختلف، برای صادر کردن محصولاتشان به راحتی پس از برقراری ارتباط اینترنتی با واردکنندگان در سایر کشورها و معرفی وبسایت نمونه محصولات به آنها، سفارشات خود را از آنها دریافت می نمایند و دیگر نیازی به سفر کردن تا کشور مقصد برای معرفی کالا به آن ها وجود ندارد.