تولید عمده نئوپان ملامینه

نئوپان ملامینه یکی از انواع نئوپان های به شمار می‌رود که یکی از پرمصرف‌ترین و کاربردی ترین نوع نئوپان محسوب می‌شود، نئوپان ملامینه را با ترکیب نئوپان و روکش ملامینه درست می‌کنند، فرآیند تولید نئوپان به این شکل می‌باشد که ضایعات چوب درختان، تیکه و خرده های چوب نوعی چسب، بعد از رطوبت گیری و یکدست کردن چوب‌ها، خرده چوب‌ها همراه چسب و تحت فشار و پرس حرارت می دهند و با روش‌های متفاوتی به ورقهای نئوپان تبدیل می‌کنند.

تولید عمده نئوپان ملامینه

روش تشخیص بهترین نوع نئوپان ملامینه

روش تشخیص بهترین نوع نئوپان ملامینه انواع نئوپان ملامینه در ابعاد و رنگهای مختلف تولید و به بازار ارائه می‌شود، برای تشخیص بهترین نوع ملامینه ،مزایای روکش ملامینه به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین روکش‌ها، علاوه بر افزایش مقاومت و دوام نئوپان رو کشی ضد خش و مقاوم در برابر هر گونه حرارت به حساب می‌آید.

روکش هایی که برای تولید نئوپان ملامینه استفاده می‌شود عمدتا به دو نوع عمده روکش طبیعی (چوبی) و مصنوعی تقسیم بندی می‌شود، که در روش مصنوعی از کاغذهای تزئینی و غیر تزئینی آغشته شده با رزین چسبانده ، تولید و ساخته می‌شود.

انواع نئوپان ملامینه متناسب با نوع استفاده و نحوه‌ی کارآئی در طیف های وسیع و مختلفی مورد استفاده واقع می‌شوند بر این اساس باید خاطر نشان کرد که وزن سبک،هزینه کم، دوام مناسب در برابر فرسایش و حرارت، قابلیت تبدیل به انواع مدلها ، جابجایی و حمل این محصول و موارد دیگر،از مزایای آن به شمار می رود و به همین خاطر افراد زیادی خواهان این نوع از نئوپان برای سفارش دادن مصنوعات چوبی خود هستند.

شرکت پخش نئوپان ملامینه

شرکت پخش نئوپان ملامینه نئوپان به خاطر قیمت مناسب و کارایی زيادي که دارد علاوه بر مصارف داخل کشور، مورد توجه و استقبال بیشتر کشورهای همسایه قرار گرفته است و تولید کنندگان داخلی به علت توانایی در تولید این محصول با کیفیت و پرمصرف ،توانایی آن را دارند که صادرات نئوپان به این کشورها را فراهم نموده و نیازهای آنان را نیز برطرف کنند.

مواردی که در صادرات نئوپان دارای اهمیت بیشتری هست،تهیه و تولید تیراژ بالای ورقها و تحویل به موقع و سالم سفارش‌ها،کیفیت بالای محصولات و مشتری مداری شرکت‌های ایرانی می‌باشد، از مجموعه شرکت‌های پخش به شرکت بیربیکو اشاره کرد.

البته لازم است بدانید که روکش ملامینه علاوه بر نئوپان، قابلیت اجرا و پیاده سازی بر روی ورقهای ام دی اف را دارد و از مواردی که با ورقهای نئوپان ملامینه ساخته می‌شود کابینت آشپزخانه، کمد، بوفه، تخت خواب، میز و موارد دیگر اشاره کرد، نئوپان پویا به خاطر تحمل وزن کمی که نسبت به ام دی اف دارد در ساخت دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان‌ها و سازه های گوناگون به کار می‌رود.