تولید کننده ام دی اف سفید پارس نئوپان

ام دی اف سفید پارس نئوپان یکی دیگر از انواع ام دی اف است که اندکی با ام دی اف ها متفاوت است. اما این محصولات چه کاربردی دارند؟ در دهه های اخیر اجرای انواع دکوراسیون داخلی منازل و آشپزخانه ها حتی تولید انواع مصنوعات چوبی با استفاده از این ورق ها انجام می گیرد که بسیار مقرون به صرفه و با کیفیت هستند و به خوبی جای خود را در صنعت نجاری پیدامردهذاست.

تولید کننده ام دی اف سفید پارس نئوپان

فرایند تولید ام دی اف سفید پارس نئوپان

فرایند تولید ام دی اف سفید پارس نئوپان

ام دی اف سفید آرین سینا و یا تمامی ام دی اف ها به دوستداران محیط زیست شهرت دارند اما علت چیست؟ برای ساختن انواع مصنوعات چوبی مانند تخت، مبل، میز، کتاب‌خوانه، کابینت و.. از چوب درختان استفاده می شد که باعث نابودی بسیاری از جنگل ها گشت. از طرف دیگر خرده چوب ها عملا دیگر کاربردی جز در کاغذ سازی نداشتند و نیز جوب های کهنه ی به یا مانده آب وسایل موبی قدیمی هم همینطور بنابراين چه اتفاقی افتاد؟ با استفاده از آن ها دست به ساخت ورق هایی زدند که به آن ها ام دی اف و نوع دیگر آن نئوپان نام گرفتند.

اما مقاومت ام دی اف ها اصلا قابل مقایسه با نئوپان نیست. درحقیقت ام دی اف ها فیبر ها هستند که با مخلوطی از خرده جوب ها و خاک آره ها توسط چسب های گرم بسیار چسبناک بر روی یکدیگر پرس شده اند و بسیار محکم و مقاوم هستند و روکش های گلاسه، براق، مات و.. روی آن ها توسط دستگاه ها پرس می شوند. اما ورق های نئوپان ضایعات چوب ها هستند که اندازه ی آن ها درشت تر است و توسط چسب به هم چسبیده اند اما مقاومت بسیار ضعیفی دارند و با کوچک ترین فشار دچار شکم آوردگی و شکستگی می شوند. برای تشخی آن ها از یکدیگر به وزن آن ها دقت کنید ام دی اف ها سنگین تر هستند و مغز آن ها بسیار متراکم و به هم فشرده است به نحوی که چوب ها را مشاهده نخواهید کرد. اما نئوپان ها وزن سبک تری دارند و اگر به مغز آن ها نگاه کنید خرده های چوب را می‌بینید که اگر دچار شکستگی شوند خرد شده و می‌ریزند.

مرکز خرید ام دی اف سفید پارس نئوپان

مرکز خرید ام دی اف سفید پارس نئوپان

فروش ام دی اف در تمام شهرها در مراکز مخصوص و کابینت سازی ها انجام می شود. بهتر از از مراکزی خریداری کنید که قابل اعتماد هستند و این محصولات را در تنوعی بسیار در طرح ها و رنگ های متنوع با قیمتی مناسب عرضه می کنند. برای اینکه خریدی مطمئن داشته باشید می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از تخفیفات ویژه برای خرید های عمده بهره مند شوید.