تولید کننده نئوپان آرتا

نئوپان یکی از فرآورده های مصنوعی ساخته شده از چوب است که به دلیل مزایای فراوانی که دارد کاربرد بسیاری زیادی در ساخت و ساز کمد و وسایل خواب و کابینت و انواع دکورها دارد،بدون هیچ تردیدی نئوپان آرتا به عنوان یکی از مهم ترین برندها در زمینه ی نئوپان محسوب می شود،ما به عنوان تولید کننده ی نئوپان آرتا در این نوشته به ویژگی های این محصول و قیمت خرید نئوپان خواهیم پرداخت.

تولید کننده نئوپان آرتا

ضخامت نئوپان آرتا چقدر است؟

ضخامت نئوپان آرتا چقدر است؟ به صورت خلاصه نئوپان نوعی ورقه ی چوبی است که به واسطه ی ترکیب خرده ها و ضایعات مختلف چوب و رزین یا انواع دیگر چسب و حرارت دادن و فشرده کردن آن با روش های مختلف از جمله دستگاه های پرس به وجود می آید، این نوع ورقه ی چوبی بسته به روش های مختلف تولید و کیفیت مواد اولیه و ضخامت ورقه و…دارای کیفیت و کارایی های مختلفی است.

همین تفاوت کیفی در انواع نئوپان و کیفبت بسیار عالی و استاندارد نئوپان گروه صنعتی آرتا باعث شده است که این برند در زمینه ی نئوپان یکی از اصلی ترین و معتبرترین نام ها باشد،نکته ی قابل ذکر دیگر در مورد نئوپان آرتا این است که این برند انواع مختلفی از نئوپان را با توجه به فاکتور هایی از جمله روکش،رنگ،سایز و ضخامت به بازار عرضه نموده است.

نکته ی مهم درمورد ضخامت نئوپان آرتا این است که این مجموعه به عنوان تولید کننده ی نئوپان،نئوپان هایی با ضخامت های بسیار متفاوت را به منظور دادن حق انتخاب بیشتر به مشتریان راهی بازار نموده است،نئوپان آرتا از نظر ضخامت حدود ده نوع دارد که از ضخامت 12 میلی  متر آغاز می شود و تا ضخامت 32 میلی متر ادامه می یابد.

قیمت خرید نئوپان آرتا

قیمت خرید نئوپان آرتا اگر شما مخاطب گرامی به دنبال خرید نئوپان باکیفیت آرتا و بهره بردن از این محصول ارزشمند و با کیفیت در موارد مختلف ساخت ابزار و دکور هستید و اگر در پی اطلاع از قیمت خرید انواع نئوپان آرتا می باشید، ما به عنوان تولید کننده و عرضه کننده این محصول مفتخریم که انواع مختلف این محصول را در سایت فروشگاه خود با قیمتی مناسب ارائه نموده ایم.

خربداران عزیز می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه ما پس از مشاهده ی محصولات مختلف و اطلاع از قیمت هر کدام از محصولات و آگاهی از ویژگی های مختلف هر محصول از جمله ضخامت و روش تولید و روکش دار بودن یا بدون روکش بودن و… در نهایت محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب و کیفتی عالی تهیه و خریداری نمایند و از مزایای بیشمار این محصول نهایت استفاده را ببرند.