خرید عمده نئوپان رنگی فومنات

برای خرید عمده نئوپان رنگی فومنات می توانید به خط تولید و کارخانه ی آن مراجعه کنید. این کارگاه صنعتی در کوهپایه های البرز می باشد که با هدف تولید هر چه بیشتر نئوپان فومنات شروع بکار کرده و ایجاد اشتغال کرده است، با به راه انداختن تولید نئوپان فومنات ظرفیت تولید هزار و دویست متر مکعب روزانه می باشد و ظرفیت این را دارد که به شش برابر نیز افزایش پیدا کند.

خرید عمده نئوپان رنگی فومنات

انواع نئوپان شرکت فومنات رشت

انواع نئوپان شرکت فومنات رشت نئوپان فومنات از خرده چوب های بازیافتی تشکیل می شود که از چوب درختان هنگام بهره برداری برای استفاده های مختلف تبدیل به خرده چوب می شوند. بعد از آن این خرده چوب ها خشک کرده رطوبت آن را می گیرند و چسب می زنند با دستگاه مخصوص آن ها را پرس کرده ورق های نئوپان فومنات بدست می آید. سپس آن ها را سمباده زده صاف می کنند و از روکش های رنگی و متنوع روی چوب ها را می پوشانند.

  1. کاغذ های آغشته شده به رزین که در تولید این ورق های چوبی کاربرد بسیار دارد و رنگ های زیبایی را به ورق های نئوپان داده که از انواع نئوپان شرکت فومنات رشت می توان به این نوع ورق ها اشاره کرد،
  2. نئوپان فومنات رنگی بر اساس نئوپان های خام شکل می گیرند و با توجه به روکش و رنگی که به آن ها می زنند انواع نئوپان رنگی تولید می شود،
  3. نوع دیگر نئوپان های رنگی از دسته نئوپان های قالبی است که در قالب های مختلف با اشکال و متفاوت تهیه می شوند.

عرضه مستقیم نئوپان هایگلاس فومنات

عرضه مستقیم نئوپان هایگلاس فومنات نئوپان هایگلاس اسم تجاری نئوپان فومنات رشت می باشد که در مراحل تهیه و تولید این محصول که با یه پوشش نازک از رزین روی سطح چوب را پوشانده و جلوه ای براق به آن می بخشد، از اصلی ترین نکاتی که از نئوپان رنگی می توان نام برد استفاده در ساخت ابزارو سازه های چوبی است که با قیمت پایین نسبت به دیگر چوب ها بکار می رود.

در بعضی مواقع استحکام و ضخامت چوب هم ملاک است که نئوپان رنگی می تواند انتخاب خوبی باشد، عرضه مستقیم نئوپان هایگلاس فومنات به صورت مستقیم از رشت صورت می گیرد. این مواد نیاز کشور را کاملا تامین کرده و از تولیدات داخلی کشورمان می باشد.

همچنین صادر کننده به سایر کشورها است به دلیل ظاهر زیبا و ساختار محکمی که رنگ به این چوب داده و مانع از رسیدن رطوبت و خط و خش می شود، خصوصا اگر برای مواردی چون در کمد و کمد دیواری ها و در های کابینت استفاده شود، به همین دلیل خواهان بسیاری دارد.