خرید عمده نئوپان فشرده پانیذ

نجارها به خوبی آشنایی لازم با نئوپان فشرده را دارند و از کاربردهای آن نیز مطلع هستند، یکی از بهترین نئوپان هایی که می توانیم بگوییم در بازار وجود دارد نئوپان فشرده پانیذ است که با قیمت مناسبی نیز عرضه می گردد.

اگر در ادامه همراه ما باشید ضمن به دست آوردن آشنایی لازم با این نئوپان با مرکز فروش و صادرات نئوپان پانیذ فشرده باکیفیت ما نیز آشنا خواهید شد و در نهایت بدون شک خرید عمده خود را با اطمینان کامل انجام خواهید داد.

خرید عمده نئوپان فشرده پانیذ

آشنایی با فرآیند تولید نئوپان

آشنایی با فرآیند تولید نئوپان اکثر ما تا به حال با چوب نئوپان سر و کار داشته ایم و محصولاتی را دیده ایم که در تولید آنها از این چوب استفاده شده است اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که نئوپان چگونه تولید می گردد، در این بخش آشنایی با فرآیند تولید نئوپان را خواهیم داشت.

  • قدم اول فرآیند تولید نئوپان تهیه مواد اولیه مورد نیاز جهت تهیه این چوب می‌ باشد، این مواد اولیه عبارتند از انواع چسب های مخصوص که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند، پارافین، اوره و چند ماده شیمیایی دیگری که وجود آنها لازم و ضروری است البته نیاز به خرده چوب نیز می باشد.
  • در قدم بعد پوشال های مورد نیاز جهت تهیه نئوپان تهیه می شوند و به نسبت های معین مورد استفاده قرار می گیرند البته قبل از استفاده شدن باید کاملا خشک شوند.
  • پوشال های خشک شده و خرد شده به خوبی توسط الک های مخصوص الک می گردند و کاملاً یکسان و یکدست می شوند سپس آسیاب می شوند.
  • مواد اولیه شیمیایی و چسب های مخصوص با خرده چوب های تهیه شده به خوبی مخلوط می شوند و سپس توسط دستگاه های پرس به خوبی پرس می گردند و پس از آن نیز برشکاری می‌ شوند.

صادرات نئوپان خام پانیذ به عراق

صادرات نئوپان خام پانیذ به عراق در بین کشورهای همسایه می‌ توان گفت کشور عراق یکی از مشتریان اصلی نئوپان خام پانیذ تولید شده در کشور ما است، این نوع به دلیل تهیه شدن از مواد اولیه استاندارد و باکیفیت فوق العاده عالی است به همین دلیل مشتریان عراقی میزان بالایی از این نئوپان را سفارش داده و خریداری می‌ کنند.

صادرات نئوپان خام پانیذ به عراق توسط شرکت عرضه کننده معتبر به صورت اختصاصی انجام می شود، نئوپان ها به صورت ایمن بسته بندی شده و با وسایل حمل و نقل ویژه صادر می گردند تا کاملا سالم به دست مشتریان برسند.

شرکت ما با صادر نمودن مرغوب ترین نئوپان های خام به کشور عراق مشتریان ثابت خود را پیدا نموده است زیرا محصولات ما از لحاظ کیفیت و قیمت قابل رقابت نیستند و کاملا مشتری پسند می باشند.