خرید عمده نئوپان ملامینه پویا

نئوپان پویا از چسب کردن خرده چوب های مرغوب به همراه رزین اپوکسی تولید می شود و پس از آن این خرده چوب ها توسط دستگاهی به نام اتوی صنعتی با حرارت بسیار بالا پرس می شوند و بر خلاف سایر نئوپان ها از چسب کردن خاک اره تهیه نمی شوند.
پس از انجام مرحله ی پرس کردن خرده چوب ها در کارخانه نئوپان آنها را سمباده می کشند تا سطح ورقه های نئوپان صیقلی شود و از آنها برای تهیه ی انواع فراورده های چوبی بتوان استفاده کرد.

خرید عمده نئوپان ملامینه پویا

ابعاد انواع نئوپان پویا

ابعاد انواع نئوپان پویا چوب نئوپان در ابعاد بسیار متفاوتی تولید می شود و دارای ضخامت های مختلفی است و قبل از استفاده از چوب های نئوپان در ساخت وسایل چوبی، ابتدا این چوب ها را در اندازه های دلخواه خود برش می زنند.

چوب نئوپان شرکت پویا از کیفیت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است و بنابراین از آن در ساخت سرویس خواب و کابینت نیز می توان استفاده کرد و به دلیل اینکه در ترکیبات این چوب ها از رزین استفاده شده است چوب های نئوپان نسبت به تغییرات محیطی سازگار هستند.

در گذشته چوب نئوپان را به عنوان یک چوب بی کیفیت که به سرعت پوسته پوسته می شد می شناختند اما امروزه در شرکت پویا بر روی ورقه های نئوپانی روکش وکیوم و یا ملامینه قرار می دهند تا ظاهر این چوب ها زیباتر شود و زمان ماندگاری فرآورده های چوبی حاصل شده از آنها نیز افزایش پیدا کند.

در چوب های نئوپان بدون روکش از یک ماده ی جلا دهنده ی لاکی مانند بر روی سطح چوب ها استفاده می شود و این جلادهنده از پودر شدن چوب نئوپان جلوگیری می کند و میزان جذب رطوبت توسط چوب را کاهش می دهد و به دلیل اینکه چوب های نئوپان شرکت پویا در کارخانه به خوبی فشرده سازی و پرس می شوند میزان مقاومت بیشتری نسبت به سایر نئوپان ها دارند و از آنها در ساخت انواع میزهای چوبی می توان استفاده کرد.

عرضه نئوپان خام پویا از کارخانه

عرضه نئوپان خام پویا از کارخانه همانطور که می دانید چوب نئوپان نسبت به سایر چوب های مورد استفاده در تهیه ی فراورده های چوبی قیمت ارزانتری دارد و در ساخت محصولاتی که روکش وکیوم و یا روکش ملامین بر روی آنها قرار می گیرد بسیار مناسب هستند.
از چوب های نئوپان به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارند در تهیه ی انواع قفسه های چوبی و یا ساخت انواع پارتیشن های چوبی استفاده می شود و قیمت این چوب ها به ابعاد ورقه های نئوپان و کیفیت خرده چوب های سازنده ی آنها بستگی دارد و جهت سفارش نئوپان خام پویا به وب سایت عرضه نئوپان پویا مراجعه نمایید.