خرید ورق نئوپان خام

چوب ها همواره نقش مهمی در ساخت و ساز انواع ابزار و تجهیزات دارند و یکی از انواع آن که این روزها مورد توجه قرار گرفته، ورق نئوپان خام است که در واقع از ورقه های چوبی بازیافت به شمار می آیند.

خرید این نوع ورقه ها هم به صورت تکی و هم به صورت عمده میسر بوده و با این حال بسیار سعی شده که نوع عمده تهیه شود تا خرید و استفاده از آن ارزان و به صرفه تر گردد.

خرید ورق نئوپان خام

کاربرد چوب نئوپان چیست؟

کاربرد چوب نئوپان چیست؟

در کار گاه های تولید چوب و یا برش زنی آن مقدار فراوانی از چوب به شکل ضایعات پودری از خط تولید خارج می شوند که می تواند به نحوی آن ها را بازیافت کرد.

به این منظور چوب ها را جمع کرده و پس از رطوبت گیری چسب زده و سپس به وسیله پرس که در چندین مرحله تکرار می شود، چوب های فشرده شده ای تولید می شوند که نئوپان نام دارند.

یکی از کاربرد های این نوع چوب در کابینت سازی است، در واقع می توان گفت که بهترین گزینه برای آن هستند چرا که به دلیل فشردگی بسیار بالا امکان نفوذ آب به آن وجود ندارد و به این ترتیب چوب متورم و سپس پوسیده نخواهد شد، علاوه بر آن نسوز نیز هست و آتش نمی گیرند. 

در دکوراسیون داخلی شرکت ها، مغاره های تجاری و منازل تیز از آن به عنوان نما استفاده می شود که معمولا دارای روکش های متفاوتی هستند و به دلیل اینکه این روزها طرح های چوبی بسیار مورد توجه واقع شده اند، استفاده از آن بیشتر شده است. 

از دیگر کاربرد های آن در ساخت مبل، تخت و یا کمد و قفسه های دیواری است که دلیل آن توانایی تحمل وزن های سنگین بوده و از طرفی دارای طول عمر بسیار بالایی هستند که سبب شده تجهیزات ساخته شده از آن ها نیز دارای چنین ویژگی باشند. 

فروشنده برتر ورق نئوپان خام

فروشنده برتر ورق نئوپان خام با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که این نوع چوب به دلیل قرار گیری در پرس های متوالی دارد، میزان استفاده از آن بسیار بالا رفته و به این ترتیب به دلیل افزایش تقاضا، میزان تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد.  

قیمت چوب های نئوپان به ضخامت ورق آن، میزان چسب و چوب به کار رفته و همچنین ارائه کننده بستگی دارد. 

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید ورق نئوپان خام، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از ارتباط با فروشنده نئوپان، اقدام به ثبت سفارش نمایند.