خرید چوب نئوپان روکش دار

چوب نئوپان از جمله محصولات پرکاربرد در کشور می باشد جهت خرید چوب نئوپان روکش دار می‌توانید، به صورت اینترنتی به سایت ما مراجعه کنید و تنوع محصولات را بدون محدودیت مشاهده نمایید.
اگر به اینترنت دسترسی ندارید می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین درباره نحوه خرید و قیمت محصول، با شماره های ثبت شده در پایین صفحه با مرکز ما تماس حاصل فرمایید.

خرید چوب نئوپان روکش دار

انواع چوب نئوپان روکش دار

انواع چوب نئوپان روکش دار در تولید نئوپان روکش دار معمولاً رطوبت ضایعات چوبی مثل خرده‌های چوب و خاک اره گرفته می شود و سپس و با چسب و فرآورده‌های دیگر شیمیایی ترکیب شده و توسط دستگاه های پرس حرارتی تبدیل به  چوب روکش دار می‌شود.
این نئوپان در تزئینات دکوراسیون به دلیل نداشتن شکل زیبا استفاده نمی شود از این نوع روکش دار یا رنگ شده آن کاربرد دارد. چوب نئوپان بر اساس روش ساخت و نوع روکش به انواع مختلفی تقسیم می‌شود.

 روش تولید نئوپان، حاصل از پرس صفحه، قالبی، غلتکی می‌باشد و انواع نئوپان با توجه به روکش آن به بدون روکش روکش طبیعی مصنوعی و لاک کاری شده تقسیم می‌شود. انواع نئوپان روکش دار می توان به  این موارد اشاره کرد
pvc ،کاغذی، کامپوزیت، های گلاس و ملامینه اشاره کرد.
برای اینکه چوب نئوپان در برابر آب و حرارت، حشرات و قارچ ها مقاوم باشد، در تولید آن از رنگ و روکش استفاده می شود. از چوب  می‌توان در ساخت کمد، قفسه، سرویس های خواب، مبلمان، درب های چوبی، میز ال سی دی، میز آرایش، کابنت سازی و.. استفاده کرد.
این چوب  نسبت به سایر چوب ها ارزان تر است  و وزن پایین تری دارد و در مقایسه با سایر چوب ها از حمل و نقل آسان تری نیز برخوردار است. این  محصول در برابر سایش و حرارت بسیار مقاوم می باشد و از نظر استحکام و ظاهر نیز گزینه خوبی برای ساخت لوازم چوبی می باشد.
اگر در هنگام ساخت وسایل چوبی به استحکام  بسیار زیاد نیاز ندارید، نئوپان روکش دار جایگزین خوبی برای ام دی اف می باشد و از پرکاربردترین نوع روکش برای نئوپان به ملامینه می‌توان اشاره کرد. نئوپان به دلیل اینکه استحکام کمتری دارد و در برابر رطوبت آسیب پذیر است، به راحتی تغییر رنگ می دهد و بهتر است در محیط‌های دارای رطوبت از نئوپان های روکش دار استفاده شود.

مراکز فروش چوب نئوپان روکش دار

مراکز فروش چوب نئوپان روکش دار قیمت ورق های ناگهان روکش دار بر اساس ساخت دکوراسیون ها تغییر می کند که کارخانجات با کیفیت های مختلفی این محصول را تولید می‌کنند و همچنین تفاوت کیفیت نیز در قیمت آن تاثیرگذار می‌باشد.
مراکز فروش چوب نئوپان روکش دار این محصول را با تنوع بسیار زیاد در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تمامی محصولات این مرکز با کیفیت بوده و تضمین شده می باشد.