سفارش عمده نئوپان ملامینه

نئوپان ملامینه تخته هایی هستند که از خرده های چوب و ضایعات آن ها که با استفاده از چسب ها به یکدیگر پرس و چسبانده می شوند ساخته شده اند. اما نئوپان ها دارای مزیت ها و معایبی هستند که به آن ها اشاره خواهیم کرد. اما وجود روکش های ملامین بر روی نئوپان توانسته است تا حد زیادی از عیب های این ورق ها را بپوشاند و آن را کاربردی تر کند.

سفارش عمده نئوپان ملامینه

کیفیت بالای نئوپان ملامینه

کیفیت بالای نئوپان ملامینه نئوپان های معمولی خود دارای جذابیتی نیستند و فقط برای فضاهای داخلی که نیازی به مقاومت بسیار زیاد و زیبایی ندارند کاربرد دارد. اما نئوپان پویا که نام نئوپان ملامینه تولیدی این گروه است دارای کیفیتی بالاست که زیبایی هم به آن افزوده شده است و مهم تر از همه اینکه سطح نئوپان با استفاده از آن ها کاملا صاف و یکدست شده است. این روکش ها زیبایی را به ورق های نئوپان بخشیده است که توانسته آن ها را در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار دهد. نئوپان ها برای مواقعی که زیبایی کار مدنظر نیست گزینه انتخابی خوبی است. کار با آن ها بسیار راحت تر از ام دی اف هاست اما برش زدن آن ها کار سختی است.

کیفیت نئوپان ملامینه به دلیل استفاده از روکشی از جنس کاغذهای طرح دار بالاتر رفته است و آن ها را کاربردی تر ساخته است. این روکش ها در طرح ها و رنگ های مختلف ولی عمدتا به رنگ سفید با چسب های مخصوص روی این صفحات چسبانده می شوند و دیگر مزیت آن ها این است که در سطح بسیار وسیعی به صورت فراوان می شوند آن ها را به راحتی با قیمتی بسیار مناسب تر از ام دی اف ها تهیه کرد. فقط این نکته را به یاد داشته باشید که حتی اگر ورق ها ی ملامینه روی سطح نئوپان قرار بگیرد باز هم این ورق ها ضد آب نخواهند شد و کمترین آب و رطوبتی می تواند باعث تخریب کلی آن گردد.

پخش مستقیم نئوپان ملامینه

پخش مستقیم نئوپان ملامینه قیمت خرید نئوپان بستگی به جنس و ضخامت کار دارد اما سطح و متراژ کار در درجه ی اول تعیین قیمت قراردارد. نئوپان ها خود دارای کیفیت زیادی نیستند و تحمل وزن های زیاد را ندارند و نیز در برابر رطوبت به سرعت بوی بدی به خود گرفته و باد می کنند پس تا حد امکان از نئوپان هایی با روکش ملامینه استفاده کنید و دقت داشته باشید که از فروشندگان معتبر خرید کنید. این مجموعه با پخش مستقیم نئوپان ملامینه در طرح ها و رنگ های متنوع با کیفیتی عالی در خدمت شما عزیزان است.