سفارش نئوپان روکش لترون

لازم به ذکر است در ابتدا گفته شود که نئوپان لترون در واقع نام روکش ورق است نه خود ورق، هر کدام از این ورق ها دارای دو بخش مغزی و روکش می باشند این روکش های کاغذی یک از ضعیف ترین روکش ها محسوب می شوند، معمولا مغزی آن ها از چوب ام دی اف می باشد. برای سفارش نئوپان روکش لترون باید با نمایندگی و تولیدی های مرکز فروش آن تماس حاصل کرده و ثبت سفارش کنید.

سفارش نئوپان روکش لترون

مزایای نئوپان روکش لترون

مزایای نئوپان روکش لترون از مزایای نئوپان روکش لترون این است که از خرده های چوب ساخته شده است.

  1. زمانی که بخواهیم چیزی به آن پیچ کنیم جنسش از ام دی اف محکم تر و از استقامت بیشتری برخوردار است و قیمتش نسبت به ام دی اف ارزان تر می باشد،
  2. مواد تشکیل دهنده نئوپان لترون خرده چوب می باشد که در سه اندازه ریز و درشت و متوسط تولید و مورد استفاده شما قرار گرفته است. برای درست کردن نئوپان لترون خرده ریز چوب ها را در یک استوانه ریخته با رزین میکس کرده و با استفاده از دستگاه آن را پرس می کنند.
  3. نئوپان لترون از براده های چوبی ریز که با چسب تحت فشار قرار گرفته ساخته می شود، در قدیم روی همین چوب های خام رنگ می زدند و مورد استفاده قرار می دادند. اما امروزه روی آن ها را با روکش کاغذی پوشانده که ظاهری زیبا و به روزی دارد اما در برابر رطوبت مقاوم نیستند و روکش به راحتی از سطح چوب برداشته و خش می شود. به این دلیل فقط حدود یک درصد نئوپان لترونمورد مصرف قرار دارد.

فروشنده انواع نئوپان لترون قیمت مناسب

فروشنده انواع نئوپان لترون قیمت مناسب فروشنده نئوپان باید متقاضیان را برای انتخاب نئوپان لترون راهنمایی کرده و بدانند برای چه مصارفی این چوب قرار است استفاده گردد و قیمت نئوپان لترون را بنا به نیاز و درخواست آنان معرفی نماید، نئوپان خام درست شده و همانطور که گفته شد روی آن ها را با روکش ها و طرح های متنوع روکش می کنند که از انواع این روکش ها می توان روکش سفید برفی و روکش سفید را که جلوه ی زیبایی دارد نام برد.

فروشنده انواع نئوپان لترون قیمت مناسب باید بداند که نئوپان خام یکی از بهترین محصول برای صادرات به خارج از کشور و کشورهای همسایه می باشد که در اندازه های مخصوص و از نوع درجه یک می توان آن ها را صادر کرد. در نئوپان لترون بخاطر نا همواری هایی که رو سطح چوب است لازم است قبل از اینکه ساخته شود با استفاده از دستگاه های مخصوص سمباده کشی شود تا سطح آن صاف شود و در نهایت روکش بخورد .