شرکت تولید نئوپان آرتا

شرکت تولید نئوپان آرتا با چندین سال سابقه و با استفاده از خطوط تولید توسعه داده شده و جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا و نیروهای متخصص در امر تولید، فعالیت های خود را گسترش داده و همه پتانسیل های لازم برای توسعه کمی و کیفی مورد نیاز را برای تولید انواع نئوپان در اختیار گرفته است تا محصولی در خور تولید ملی عرضه نماید.

شرکت تولید نئوپان آرتا

انواع نئوپان روکش دار کدام است؟

انواع نئوپان روکش دار کدام است؟ نئوپان روکش دار به محصولی گفته می شود که برای ساخت آن رطوبت ضایعات چوبی مانند خرده های چوب و خاک اره گرفته می‌شود و بعد از همگن شدن، با چسب و فرآورده‌ های شیمیایی با یکدیگر ترکیب می‌شوند.

این ماده توسط پرس های حرارتی تبدیل به نئوپان می شود. به دلیل اینکه نئوپان خام برای استفاده در تزیینات و دکوراسیون از زیبایی خاصی برخوردار نمی باشد از نوع روکش دار یا رنگ شده آن استفاده می شود.

از انواع نئوپان روکش دار می توان به طور مختصر به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. لترون و ملامینه
  2. هایگلاس
  3. اچ پی ال (HPL)
  4. پی وی سی (PVC)
  5. کاغذی
  6. کامپوزیت

برای زیباتر شدن سطح نئوپان از ورق های ملامینه استفاده می شود. این روکش ها دارای سطحی براق و تنوع رنگی است که باعث زیباتر شدن این فرآورده چوبی می شود.

نئوپان روکش شده ساختار شبیه به ام دی اف دارد اما تخته های ام دی اف نسبت به نئوپان از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار می‌باشند.

نئوپان با روکش های متفاوتی که دارد می توان از آن در بسیاری از تولیدات چوبی مانند کابینت، مبلمان ها، سرویس خواب و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد. اما باید به این نکته توجه کرد که این نوع چوب مقاومت و استحکام بالایی ندارد.

کارخانه فروش نئوپان آرتا

کارخانه فروش نئوپان آرتا در کشور ما در شهرهای صنعتی و بزرگ کارخانجات و واحدهای تولیدی بسیاری وجود دارد که به تولید محصولات چوبی با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی مشغول می باشند و فرآورده های چوبی در انواع و اقسام گوناگون تولید می کنند که دارای بهترین کیفیت می باشند.

از جمله این کارخانجات می توان به کارخانه فروش نئوپان آرتا اشاره کرد. این کارخانه تولیدی در ایران از شرکت های دانش بنیان با تجربیاتی ارزنده در زمینه محصولات چوبی بوده و همچنین توانایی تحقیق بر روی محصولات جدید را در حضور تیم های متخصص به صورت مستمر را دارد.

البته برای موفقیت در تولید و در ضمن فروش باید زمانبندی تقاضا، عرضه و فروش محصول را کاملا در نظر گرفت.

کارخانه فروش نئوپان آرتا با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست به عنوان پایه های توسعه پایدار و تلاش در جهت سیاست های ملی، حفظ محیط زیست را به عنوان یکی از اولویت های سیاستی و برنامه های مدیریتی منظور کرده است.