شرکت تولید نئوپان پارس

نئوپان پارس از بهترین انواع محصولات چوبی می باشد که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. شرکت تولید نئوپان همین تولیدی می باشد. این تولیدی نئوپان را با بالاترین کیفیت تولید می کند و تلاش کارکنان خود را به کار می گیرد تا این محصول را با قیمتی ارزان و مناسب به دست خریداران برساند. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

شرکت تولید نئوپان پارس

تفاوت نئوپان با ام دی اف چیست؟

تفاوت نئوپان با ام دی اف چیست؟

با توجه به توضیحاتی که در بالا خدمتتان ارائه داده شد شاید برایتان سوال شود که تفاوت نئوپان با ام دی اف چیست؟ که در ادامه به این پرسش نیز پاسخ داده ایم. نئوپان و ام دی اف هردو جز تخته هایی هستند که از براده چوب ساخته می شوند و کاربرد های گوناگونی دارند.

اما این دو تفاوت های زیادی با هم دارند و اگر بخواهیم به طور ساده بیان کنیم باید بگوییم که کیفیت نئوپان از اف دی اف بالاتر است. در ادامه چند مورد از تفاوت های این دو محصول را نام برده ایم.

میزان مقاومت ام دی اف متوسط است و می تواند برای ساخت‌ انواع کابینت مناسب باشد اما نئوپان مقاومت بالاتری دارد و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. نئوپان تا سال ها دوام می آورد و می توان از آن در طولانی مدت استفاده کرد، این دلیل باعث شده است که نئوپان بسیار پرفروش باشد. 

قیمت‌ ام دی اف بسیار ارزان و ‌مناسب می باشد اما قیمت نئوپان به علت‌ کیفیت‌ خوبی که‌ دارد بالاتر است. قیمت نئوپان نیز با توجه به میزان‌ کیفیتی که دارد معین می شود.

این‌ دو محصول از نظر رنگ نیز با یکدیگر تفاوت‌ دارند، رنگ ام دی اف بیشتر قهوه ای می باشد اما‌ رنگ نئوپان مشکی و تیره است.

از ام دی اف برای ساخت‌ کابینت و دکور های آرایشگاهی استفاده می شود اما از نئوپان برای تولید میز و مبل استفاده می کنند.

میزان صادرات ورق نئوپان پارس

میزان صادرات ورق نئوپان پارس

میزان صادرات نئوپان ورق پارس بسیار زیاد می باشد، صادرکننده این محصول همین‌ شرکت می باشد. این‌ شرکت‌ ابتدا نئوپان را با‌کیفیت‌ بالا تولید کرده و‌ آن‌ را با قیمت‌ ارزان در بازار های داخلی و‌ خارجی عرضه می نماید.

بخش عمده تولیدات‌ این‌ شرکت‌ به‌ کشور هایی مثل عراق و پاکستان صادرات می شود. نئوپان تولید شده توسط این‌ شرکت کیفیت‌ بسیار خوبی دارد و همین‌ باعث شده است که‌ در میان‌ خریداران خارجی نیز بسیار طرفدار داشته باشد.

قیمت نئو‌پان نیز با توجه‌ به‌ میزان مرغوبیت آن معین می شود و‌ هرچقدر که‌ این محصول مرغوب تر و با کیفیت تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.