شرکت تولید نئوپان گلستان

نئوپان از نمونه محصولات کاربردی بوده که در ازای فشرده سازی خرده های چوب به کمک چسب چوب و رزین تولید می گردد.

و در واقع به دلیل پرطرفدار بودن این محصول، همواره شرکت های زیادی اقدام به تولید نئوپان در کیفیت و ضخامت های متفاوتی نموده اند.

اما در این میان، شرکت تولید نئوپان گلستان، یکی از  تولید کنندگان مطرح در این زمینه می باشد. به گونه ای که تولیدات متنوع خود را در بهترین قیمت و کیفیت ارائه خواهد کرد.

شرکت تولید نئوپان گلستان

تفاوت نئوپان با ام دی اف چیست؟

تفاوت نئوپان با ام دی اف چیست؟

در واقع برای بررسی تفاوت های موجود میان نئوپان و ام دی اف، لازم است که در ابتدا تعریف درستی از این دو محصول داشته باشیم.

همان طور که می دانیم نئوپان یا لترون از خاک اره و خرده های درشت چوب تشکیل گردیده است در حالی که ام دی اف متشکل از ذرات بسیار ریز چوب سخت و چوب نرم بوده که به وسیله موم و رزین و تحت فشار و گرما تولید خواهد شد.

از این رو با نگاه کردن به قسمت های برش خورده ام دی اف و نئوپان متوجه خواهیم شد که نئوپان از ذرات درشت تری نسبت به ام دی اف تشکیل گردیده است.

از سویی دیگر نئوپان در برابر ام دی اف از وزن سبک تری برخوردار بوده و از این رو استحکام ام دی اف بیشتر از نئوپان می باشد.

در نتیجه  نئوپان در اثر ضربه دچار شکستگی می گردد، در حالی که ام دی اف در برابر ضربات احتمالی، مقاومت بیشتری را از خود نشان خواهد داد.

هم چنین نئوپان در برابر رطوبت مقاومت چندانی نداشته و سریع تغییر شکل خواهد داد. در  صورتی که ام دی اف تا حدود زیادی موفق به تحمل رطوبت و آب خوردگی می باشد.

کارخانه فروش نئوپان گلستان

کارخانه فروش نئوپان گلستان

در حقیقت نئوپان گلستان از نمونه نئوپان های درجه یکی بوده که در تولید محصولات چوبی نظیر تخت، کمد، میز و غیره استفاده می گردد.

و از آن جایی که این محصول از ضایعات چوب تشکیل گردیده، دیگر برای تولید آن نیاز به قطع درختان نخواهد بود و از سویی دیگر با توجه به نوع مواد تشکیل دهنده در آن، می توان گفت که نئوپان، نسبت به چوب و سایر مشتقات چوبی قیمت پایین تری خواهد داشت.

بنابراین با توجه به ویژگی های ذکر شده، نئوپان گلستان از محصولات پرطرفداری می باشد که افراد زیادی تمایل به خرید و استفاده از آن را خواهند داشت.

و در همین راستا کارخانه فروش نئوپان گلستان در جهت رفاه حال مشتریان خود، اقدام به فروش این محصولات به صورت مستقیم نموده است تا خریدان بتوانند نئوپان باکیفیت را با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه نمایند.