شرکت تولید نئوپان 22 بهمن

طی سالیان گذشته، نئوپان 22 بهمن به انتخاب مورد علاقه بسیاری از مصرف کنندگان تبدیل شده است. دلایل آن چندگانه است: قیمت های بسیار رقابتی، مواد آسان برای کار، بهبود مداوم کیفیت و غیره. این مواد در بسیاری از کاربرد ها صنعت چوب حرف اول را می زنند. شرکت ما اقدام به تولید این فراورده چوبی نموده است. جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

شرکت تولید نئوپان 22 بهمن

ویژگی های فنی نئوپان چیست؟

ویژگی های فنی نئوپان چیست؟ اما آنها نه تنها در بین مصرف کنندگان محبوبیت پیدا کرده اند. بسیاری از علاقه مندان به چوب نیز وجود دارند که تلاش می کنند با این مواد کار کنند. راهنماها ، نکات و برنامه های مبلمان نئوپان که می توانیم به صورت آنلاین پیدا کنیم ، روز به روز رایج تر می شوند. ما حتی نرم افزارها و ابزارهای فراوانی را پیدا می کنیم که در برنامه ریزی برش و لبه این نوع مبلمان به ما کمک می کنند. هنگامی که ما در مورد ویژگی های فنی نئوپان صحبت می کنیم ، منظور ما عمدتا مربوط به موارد ساخته شده از تخته های مشتق شده از چوب پوشیده شده از رزین های ملامین نیست. به عبارت دیگر ، ملانین فقط یک لایه پلاستیکی است که تابلو را می پوشاند تا کاغذ تزئینی که طرح در آن چاپ شده است را حفظ و حفظ کند. عمدتا برای پوشاندن ملامین و ساخت مبلمان از دو نوع تخته یا مواد استفاده می شود. هر یک از این ویژگی ها را دارد ، بنابراین نتیجه متفاوت خواهد بود.

آگلومرات نئوپان ها تا حدودی رایج تر ، سبک تر ، همچنین مقاومت کمتری دارند و ارزان ترند. سطح آن ناهموارتر است ، بنابراین این خطر وجود دارد که با گذشت زمان این ناهمواری از طریق تلگراف و ارزیابی بر روی سطح مورد بررسی قرار گیرد. مورد دوم عمدتا با طرح های رنگی یکنواخت اتفاق می افتد. تخته های فیبر (تراکم کم ، متوسط ​​و زیاد). ما معمولاً از mdf یا dm صحبت می کنیم ، که یک سطح کاملاً صاف و ایده آل برای ملامین ارائه می دهد. بسته به تراکم آن ، می تواند سنگین تر ، پایدارتر و گران تر از نئوپان باشد. اگرچه اینها متداولترین پشتیبانی هستند ، اما آنها تنها گزینه نیستند ، ما همچنین می توانیم تخته سه لا و غیره را پیدا کنیم. حتی ترکیبی از تخته ها به بازار عرضه می شود: نئوپان یا OSB داخلی ، پوشیده شده از لایه های نازک MDF برای بهبود سطح ملامین.

هر دو نوع تخته را می توان با بهبود در برابر رطوبت و آتش یافت. یعنی ضد آب و ضد آتش. این پیشرفت ها همچنین حاکی از قیمت بالاتر مبلمان ملامینه است. این نوارها را می توان از مواد مختلف تهیه کرد و با استفاده از تکنیک ها و چسب های مختلف می توان آنها را چسباند. نوارهای پی وی سی متداول ترین آنهاست که انواع مختلفی از طراحی را تقریباً به اندازه ملامین امکان پذیر می کند. از روکش چوب طبیعی ، چوب جامد و … نیز می توان استفاده کرد

قیمت خرید نئوپان 22 بهمن

قیمت خرید نئوپان 22 بهمن مرکز ما بهترین فروشگاه نئوپان است که می توانید این چوب را از آن تهیه کنید. ویژگی های فنی نئوپان دارای بالاترین استاندارد و کیفیت است.  این مرکز قیمت خرید نئوپان را بهترین و مناسب ترین قیمت قرار داده است. برای خرید هر چه سریع تر با ما تماس بگرید و یا در سایت ثبت سفارش کنید.