شرکت عرضه نئوپان 22 بهمن

نئوپان 22 بهمن پرکاربردترین گزینه برای ساخت مبلمان است. بسیاری از وسایل چوبی که در خانه ها، دفاتر یا مراکز مختلف هستند با این مواد ساخته می شوند. آنها پایدار و دارای یکنواختی یکنواخت هستند، با ذرات ریز ساخته شده اند و به عنوان پایه ای برای پوشش بعدی بسیار مناسب هستند. شرکت عرضه ما این محصولات را با بهترین کیفیت عرضه می کند.

شرکت عرضه نئوپان 22 بهمن

آشنایی با مراحل ساخت نئوپان

آشنایی با مراحل ساخت نئوپان نئوپان محصولی با گزینه های بسیار زیاد است. با استفاده از آن می توانید پروژه های مختلفی از مبلمان آشپزخانه ، مبلمان حمام ، مبلمان منزل و قرارداد بسازید. از آنجا که انواع مختلف نئوپان وجود دارد می تواند از آن در مکان های مختلف استفاده شود. نئوپان استاندارد ، ضد حریق و ضد آب وجود دارد. به لطف این مواد ، از نئوپان می توان در دفاتر ، اتاق های نشیمن ، حمام ، آشپزخانه های خانه و بسیاری از مکان های دیگر با پوشش مخصوص طراحی شده برای سایت استفاده کرد.

مراحل ساخت نئوپان: برای تولید نئوپان ابتدا به ماده اولیه و در این مورد چوب جامد نیاز دارید. چوب خرد شده و تحت فشار قرار می گیرد ، بنابراین یک تخته ثابت بدست می آید. از چسب مخصوصی برای تثبیت ذرات چوب استفاده می شود. هنگامی که تخته را دارید ، فقط باید آن را صاف کرده و با یک لایه ملانین یا روکش چوب درست کنید. پس از پایان این روند ، تابلوها آماده هستند. حالا فقط باقی مانده است که آنها را به اندازه برش دهید و یک لبه در طرفین قرار دهید تا مواد فشرده دیده نشود.

نوع روکش نئوپان: نئوپان تولیدی ما بسیار بادوام است. یک دلیل این است که بیشتر ما از ملانین به عنوان پوشش استفاده می کنیم. این ماده نئوپان را پوشانده و از آن در برابر ضربه محافظت کرده و به آن دوام می بخشد. اما موارد بیشتری وجود دارد. ملانین به شما امکان می دهد انواع مختلفی از بافت ها و همچنین رنگ ها را ایجاد کنید. در وب سایت ما می توانید تمام محصولات را مشاهده کنید.
آنها در سه دسته طراحی گروه بندی می شوند. “وودز” ، “تخیلات” و “بی رنگ”. عناصری مانند چوب ، چرم یا سنگ طبیعی تقلید شده و پالت رنگی گسترده ای در دسترس است. پایان هایی که می توانید در تابلوهای ما پیدا کنید نیز بسیار متنوع است. ما آن را صاف ، مومی ، نرم ، فوق العاده مات ، منافذ چوب ، منافذ باز ، حکاکی عرضی ، لاک مات و پارچه داریم. انتهایی را که متناسب با سلیقه و نیاز شما است انتخاب کنید و تابلوهای مورد نیاز خود را از ما بخواهید.

توزیع کننده نئوپان 22 بهمن

توزیع کننده نئوپان 22 بهمن مجموعه ما توزیع کننده نئوپان 22 بهمن در کل کشور می باشد. تنوع محصولات در مجموعه ما به قدری بالا است که شما بدون هیچ شکی می توانید بهترین انتخاب ممکن منطبق با سلیقه خودتان را انتخاب نمایید. جهت ثبت سفارش این نئوپان با ما تماس بگیرید.