شرکت پخش نئوپان پانیذ

از گذشته های دور تا به همین امروز بشر توانسته است با توجه به محیط خود و استفاده ی حداکثری از آن به رفع نیاز های خود مشغول شود.
امروزه انواع مختلفی از چوب ها مورد استفاده انسان ها قرار میگیرد تا جایی که دیگر حجم چوب های تولیدی به روش سنتی جوابگوی نیاز بازار نیست؛ چوب نئوپان پانیذ که دسته ای از چوب ها است به عنوان یکی از کاربردی ترین محصولات پای به صنعت چوب گذاشته است.

شرکت پخش نئوپان پانیذ

ضخامت های مختلف نئوپان پانیذ

ضخامت های مختلف نئوپان پانیذ چوب نئوپان یکی از مهم ترین محصولات در صنایعی که به هر نحوی وابسته به چوب هستند به شمار می رود. نئوپان ها دسته ای از چوب ها هستند که با استفاده از خاک اره و خرده های چوب مازاد ساخته می شوند و برای استحکام آن ها از انواع مختلفی از چسب ها و رزین ها استفاده می شود.
برای تولید این چوب ها در ابتدا ضایعات چوب را از تولیدی ها جمع آوری کرده و به محل تولید چوب نئوپان می برند، سپس با استفاده از دستگاه های خرد کن این چوب ها را به قطعات بسیار ریزی تبدیل کرده و با فرمول مخصوصی به آن ها به میزان کافی مواد سفت کننده مانند چسب اضافه می کنند.
با توجه به نوع تولید چوب نئوپان و ضخامت و ویژگی های آن از آن ها در بسیاری از حوزه ها استفاده می شود. اگر از نظر ظاهری بخواهیم بررسی کنیم چوب نئوپان با ضخامت های متفاوت و هم چنین روکش های مختلفی وارد بازار مصرف می شوند.
معمولاً چوب های نئوپان دارای روکش های لاکی، ام دی اف، راش و یا حتی بدون روکش می باشند. ضخامت این دسته از محصولات نیز معمولاً در طیف بین ۱۲ میل تا ۳۲ میل متفاوت می باشد که بسته به ضخامت و استحکامشان در محیط های مدنظر مورد استفاده قرار می گیرند.
بدیهی است که هر چه چوب ضخامت نئوپان پانیذ مد نظر بیشتر باشد، نئوپان دارای وزن بیشتر و استحکام بالاتری می باشد؛ از چوب نئوپان با ضخامت های متفاوت در صنایعی نظیر مبل سازی، کابینت سازی، ساخت لوازم منزل، کمد و انواع مختلف نگه دارنده های چوبی استفاده می شود.

کارخانه فروش نئوپان پانیذ

کارخانه فروش نئوپان پانیذ کارخانه فروش نئوپان پانیذ با سالها تجربه در زمینه ی تولید و توزیع چوب نئوپان توانسته است حجم بسیار زیادی از میزان فروش بازار مصرف این محصول را در اختیار داشته باشد و با توجه به تکنولوژی به کار رفته در تولید چوب نئوپان و همچنین استفاده از دانش متخصصین در این حوزه رضایت حداکثری مشتریان را جلب نماید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه ی قیمت روز چوب نئوپان پانیذ و هم چنین آشنایی با شرایط و نحوه ی تهیه ی چوب نئوپان از فروشگاه آنلاین ما، با کارشناسان و اپراتور های بخش پشتیبانی و فروش سایت ما در تماس باشید.