صابون مایع دستشویی با لکه های پوستی و آفتاب سوختگی مبارزه می کند

یکی از خالص ترین صابون های خانگی، صابون مایع دستشویی است که پوست را تمیز می کند، با لک ها مبارزه می کند، روند پیری را به تاخیر می اندازد و رنگ چهره را درخشان می کند.

صابون آلوئه ورا علاوه بر پاکسازی ملایم پوست های خشک و آسیب دیده، مرطوب کننده خوبی برای انواع پوست است و سرشار از ویتامین C است که پوست را شفاف می کند و روند پیری را به تاخیر می اندازد.

از دیگر خواص این صابون می توان به درمان آفتاب سوختگی، کمک به درمان آکنه، رفع حساسیت پوستی، جلوگیری از چین و چروک، محافظت از سلول های پوست و متعادل سازی چربی پوست اشاره کرد.

این صابون حاوی بتاکاروتن است که باعث روشن شدن پوست، به تاخیر انداختن روند پیری پوست، تقویت بافت کلاژن، نرم کننده و مرطوب کننده عمیق پوست می شود.

صابون

 

مناسب برای انواع پوست های خشک و آسیب دیده.

صابون بابونه به عنوان یک ضد التهاب قوی عمل می کند و هیچ عارضه جانبی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

این صابون گیاهی ضد قارچ بوده و عفونت های پوستی را کنترل می کند و همچنین در درمان زخم های پوستی و بسیاری از بیماری های پوستی مانند اگزما، آکنه، زگیل، تورم و قرمزی پوست می باشد.

از این صابون گیاهی علاوه بر پوست می توان برای تقویت و افزایش رشد مو نیز استفاده کرد.

این صابون با گیاه اسطوخودوس و روغن اسطوخودوس پوست را طراوت می بخشد، آن را سفید می کند و جوش های سرسیاه را از بین می برد، برای شستن صورت قبل از خواب مناسب است تا خوابی راحت داشته باشید.

صابون دارچین دارای خواص ضد التهابی، ضد حساسیت و ضد پیری است.

آنتی اکسیدان های موجود در آن از چین و چروک پوست جلوگیری می کند و پوست را همیشه مرطوب نگه می دارد.

دارچین موجود در این صابون با از بین بردن سلول های مرده پوست به روشن تر شدن پوست کمک می کند.

زردچوبه یکی از پرمصرف ترین صابون های دست ساز است و دارای خواصی مانند درمان طبیعی مشکلات پوستی، دارای خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی، ضد میکروبی، مرطوب کننده پوست، درمان اگزما، تولید کلاژن و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست است.

سوزش، خارش، قرمزی پوست را برطرف می کند، موهای زائد را کاهش می دهد و پوست را روشن می کند.