صادرات چوب نئوپان شرکتی

نئوپان شرکتی یکی از تخته های ساخته شده از خرده چوب است که از قیمت های مناسبی برخوردار می باشد و در بسیاری از سازها که بدور از رطوبت هستند استفاده می شود، امروزه با روکش های مقاوم و رنگ های متنوعی که در آن ها ایجاد می شود می توان با اطمینان بیشتری از آنها بهره برد، این محصول علاوه بر عرضه در داخل کشور در مدل های مختلف و به وفور صادرات نیز می شود.

صادرات چوب نئوپان شرکتی

ویژگی های چوب نئوپان شرکتی

ویژگی های چوب نئوپان شرکتی ویژگیهای چوب نئوپان شرکتی شامل موارد زیر می باشد.

  • چوب نئوپان از خرده چوب هایی مانند خاک اره طی فرایند فشرده سازی با چسب و رزین تولید می شود که دارای قیمت ارزانتری می باشد.
  • وزن آن سبک بوده و استفاده بسیار راحتی دارد.
  • با ورق های ملامینه قابل تزئین بوده و در ورقه های بزرگ عرضه می شود.
  • از نئوپان در کابینت سازی، سرویس خواب، کمد قفسه، دکوراسیون داخلی و ساختمان، درب های چوبی و … استفاده می شود.

نئوپان دارای مدل های مختلفی می باشد مانند:

  • نئوپان حاصل از پرس صفحه ای: دارای انواع تخته یکنواخت یک لایه، سه لایه، چندلایه و بدون لایه می باشد.
  • نئوپان حاصل از پرس قالبی: فرق آن در شکل پرس است که به شکل های انحنادار، فرورفته، پروفیل دار و برجسته دسته بندی می شود.
  • نئوپان حاصل از پرس غلطکی: با عبور خرده چوب و چسب از بین غلطک ها تخته در ضخامت ها مختلف تولید می شود.

همچنین نئوپان بر اساس روکش به انواع تخته چوب بدون روکش، با روکش مصنوعی، با روکش طبیعی و لاک کاری شده وارد بازار می شود که هر یک کاربردهای مختلفی دارد.

توزیع کننده انواع چوب نئوپان شرکتی

توزیع کننده انواع چوب نئوپان شرکتی توزیع کننده انواع چوب نئوپان شرکتی در بازار فعالیت گسترده ای دارد و با شناخت کاملی که از این عرصه داشته به فروش این محصول می پردازد، نئوپان از ضایعات چوب ساخته شده و به نوعی برای ساخت وسایلی استفاده می شود که در معرض آب و رطوبت نمی باشند.

نئوپان روکش دار است که روکش آن دارای طرح و رنگ های مختلفی بوده و دارای ضخامت های مختلفی نیز می باشد، این تخته چوب هر چه تراکم بیشتری داشته باشد باکیفیت تر است و خرده های چوب بکار رفته در داخل آن از نوع ریز و درشت است که خرده های ریز تراکم بیشتری را ایجاد می کند.

نئوپان در صورتی که باکیفیت باشد و با آب برخوردی نداشته باشد از طول عمر بالایی بهره مند خواهد بود و امروزه با روکش های مقاومی که به آن ها داده می شود بر دوام و پایداری آنها افزوده شده، همچنین لبه های آنها را با پی وی سی می پوشانند تا در برابر ضربات و فشار مقاومت خوبی داشته باشند.