عرضه بی واسطه نئوپان درجه یک

نئوپان نام تجاری یک فرآورده ی صنعتی است که از تراشه های چوبی ساخته می شود. خرده چوب هایی که از کارخانه های اره کشی و یا خاک اره به دست می آیند به همراه رزین یا چسب های مخصوص دیگر ساخته می‌شوند و به صورت فشرده یک فرآورده صنعتی به وجود می آید. نئوپان پارس یکی از معروف ترین نئوپان های موجود در بازار می باشد که کاربردهای مختلف در زمینه‌های بسیار دارد آنچه باید درمورد نئوپان بدانیم نئوپان یک فراورده صنعتی می باشد که از تراشه های اره کشی چوب، چسب های مخصوص به دست می آید. این فرآورده چوبی از بازیافت کارخانه‌ های اره کشی به دست می‌آید و به‌ خوبی رطوبت گیری می‌شود و بعد از چسب زدن و پرس حرارتی، سرد می‌شوند و بعد از سمباده کشیدن یک نئوپان درجه یک تولید می شود.تخته خرده چوب و تخته ویفر نوعی از اوراق فشرده چوبی هستند که از چیپس، تراشه، آرد و یا خاک اره چوب به همراه رزین های مناسب هستند که با استفاده از پرس گرم و یا فرایند اکستروژن (تخته خرده چوب های مجوف) ساخته می شوند.

عرضه بی واسطه نئوپان درجه یک

تنوع ابعاد نئوپان درجه یک

تنوع ابعاد نئوپان درجه یک در ابتدا از این ورقه های چوبی فقط برای افرادی که توان مالی بالایی داشتند استفاده می‌شد،اما با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند با کمترین هزینه، این فرآورده را تولید کنند. به گونه‌ای که بسیاری از هزینه‌ های اضافی را کاهش دهد و همه گان بتوانند از آن استفاده کنند. نئوپان ها استفاده های بسیاری در زمینه های مختلف دارند: 1، مبلمان طراحی ، 2: کمد های دیواری، 3: کنسول ها، 4: طراحی آشپزخانه و …….
نئوپان مانند ام دی اف یک محصول دومیه چوب می باشد، این گونه که از قطعات و خرده های چوب و چسب تولید می‌شوند و برای آن که مقاومت آن را افزایش دهند آن ها روکش می کنند تا در برابر رطوبت بهتر عمل کنند. هنگام تولید نئوپان اگر از دما مناسب استفاده شود می توانند یک محصول با کیفیت به مردم عرضه نمایند، به طوری که هیچ فرقی بین ام دی اف و نئوپان نباشد.تخته خرده چوب، ارزانتر، متراکم تر و همگن تر از چوب ماسیو و تخته لایه می باشد و زمانی که شکل ظاهری و مقاومت نسبت به قیمت اهمیت کمتری داشته باشند، می تواند جایگزین محصولات مذکور می­شود. به هر حال تخته خرده چوب می تواند با استفاده از رنگ ها و یا به کار گیری روکش های چوبی در سطوح زیباتر شود. اگرچه تخته خرده چوب تراکم بیشتری از چوب دارد، اما از تخته فیبرها سبک تر می باشد.
نئوپان ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند و برای تمامی مصارف قابل استفاده می باشند. ابعاد نئوپان ها به شرح می باشد: 1: نئوپان 125*250 با ضخامت 16، 2: نئوپان 183*125 با ضخامت 16، نئوپان 360*183 با ضخامت 16 و …. که می توانید بسته به نیاز خود ابعاد مختلف آن را سفارش دهید.
نئوپان ها نئوپان ها به روش های مختلفی تولید می شوند، که آن ها را با هم مرور می کنیم: 1: نئون پرس صفحه ای، 2: نئوپان با پرس قالبی، 3: نئوپان با پرس غلتکی، 4: نئوپان با بافت سیمانی که هر کدام از آن ها روش های مختلفی را در تولید سپری می‌کند. آن ها همچنین با روکش های مختلف نظیر: 1: نئوپان بدون روکش، 2: نئوپان با روکش ممبران، 3: روکش هایگلاس، 4: روکش چوب طبیعی، 5: روکش لمینت، 6: روکش ملامینه و روکش لترون وجود دارد.

خرید کلی نئوپان درجه یک

خرید کلی نئوپان درجه یک عرضه مستقیم نئوپان پارس برای تهیه نئوپان های با کیفیت می توانید به دفاتر فروش مستقیمی که از طریق کارخانه های تولید هدایت می شوند مراجعه فرمایید و یک محصول با کیفیت، متناسب با نیاز خود را تهیه فرمایید. نئوپان گنبد یکی از معروف ترین نئوپان های موجود در بازار می باشد که ممکن است با نام تجاری نئوپان خلخال با آن مواجه شده باشید. برای خرید این محصول می توانید از مشاوران حاضر در این مراکز اطلاعات لازم را بگیرید و یک خرید مطمئن را رقم بزنید.