عرضه بی واسطه نئوپان ملامینه نوین شرق

چوب درختان از دیرباز تا کنون نقش مهمی در ساخت بسیاری از لوازم و وسایل زندگی انسان داشته است و در حقیقت کاربرد فراوانی در زندگی انسان دارد. کارخانه جات تولیدکننده انواع چوب و تخته های چوبی امروزه در تمام نقاط کشور وجود دارند.به طور مثال نئوپان ملامینه نوین شرق از بهترین و معتبر ترین تولیدکنندگان انواع تخته های نئوپان در ایران است که با عرضه ی مستقیم و بدون واسطه ی محصولات خود به مشتریان، این امکان را فراهم می کند تا مشتریان خریدی مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند.

عرضه بی واسطه نئوپان ملامینه نوین شرق

مراحل صادرات نئوپان ملامینه نوین شرق

مراحل صادرات نئوپان ملامینه نوین شرق

همانطور که می دانید نئوپان فراورده ای کاربردی از خرده چوب ها و در حقیقت ضایعات چوب است که توسط چسب و رزین به حالت فشرده ای در کنار هم قرار گرفته و به هم می چسبند. امروزه ایران از جمله برترین تولیدکنندگان این تخته چوب های فشرده است به گونه ای که انواع نئوپان به کشور روسیه که خود از تولیدکنندگان برتر و موفق در زمینه تولید و صادرات نئوپان است، صادر می شود.

می توان گفت نئوپان ملامینه نوین شرق نیز که از بهترین تولیدات در زمینه نئوپان و فراورده های چوبی است، به کشور های افغانستان، ترکیه، قزاقستان و ازبکستان صادر می گردد. شرکت نئوپان گلستان نیز از سردمداران و معتبرترین برندها در تولید نئوپان محسوب می شود و کارگاه های تولیدی این شرکت محصولاتشان را به کشورهایی از قبیل ایتالیا، اسپانیا، دانمارک، امارات و بحرین و همچنین چین و ژاپن نیز صادر می کنند. این کشورها که درحقیقت کشورهای هدف برای صادرات هستند در درجه اول پس از شناسایی بازار آن ها در زمینه فراورده های چوبی و محاسبه سود حاصل از تجارت با آن ها، مورد هدف شرکت گلستان قرار گرفتند و پس از اخذ مدارک لازم از گمرک و سایر مراجع قانونی، اقدام به صادرات به این کشور ها شد. ایران سالیانه از تجارت و صادرات انواع نئوپان به دیگر کشورها، درآمد ارزی قابل توجهی به کشور تزریق می کند.

فروشنده نئوپان ملامینه نوین شرق

فروشنده نئوپان ملامینه نوین شرق

امروزه توزیع عمده نئوپان به امری معمول و تجارتی سهل تبدیل شده و تولیدکنندگان و فروشندگان انواع نئوپان می توانند به سهولت و از طریق معرفی محصولاتشان در شبکه های اجتماعی و تبلیغات رسانه ای سمعی و بصری و همچنین با استفاده از مشاورین فروش خود، این محصول کاربردی را به فروش برسانند.

فروشندگان نئوپان ملامینه نوین شرق محصولات با کیفیت و به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه ای را در اختیار مشتریان قرار می دهند و متقاضیان این نئوپان می توانند از طریق مراجعه مستقیم و حضوری و همچنین از طریق سایت شرکت، انواع نئوپان مورد نیاز خود را تهیه و خریداری نمایند.