عرضه مستقیم نئوپان سفید برفی

نئوپان سفید برفی، در سایز های مختلف تولید شده و به بازار سراسر کشور عرضه می‌گردد. این محصول، از چسباندن تراشه ها و قسمت های زائد چوب درختان به یکدیگر، به دست می‌آید.

سطح نئوپان ها را با کمک سمباده صاف و یکدست کرده و سپس آن را با رنگ های درجه یک نانو رنگ آمیزی می‌کنند که در این میان، سفید یخچالی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. امروزه در خانه های شیک و لاکچری، این نئوپان به فراوانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

عرضه مستقیم نئوپان سفید برفی

ابعاد انواع نئوپان سفید برفی

ابعاد انواع نئوپان سفید برفی ما در این مطلب شما را با ابعاد انواع نئوپان سفید برفی آشنا می‌کنیم تا بتوانید برای خرید آن، تصمیم درست تری بگیرید.

1. نوعی از نئوپان در ابعادی به طول 280 و عرض 210 سانتیمتر تولید می‌شود که ضخامت حداقل 16 میلیمتر و حداکثر 3 سانتیمتر است. این محصول، برای ساخت انواع تخت و مبلمان کاربرد دارد.
2. یکی دیگر از ابعادی که برای نئوپان در نظر گرفته شده است، به طول 260، عرض 150 و ضخامت 4 سانتیمتر است. این محصول برای ساخت انواع درب ها مناسب می‌باشد.
3. اگر بخواهیم یکی از مهمترین کاربرد های این محصول را بیان کنیم، باید به کابینت ها اشاره نماییم. نئوپانی که برای انواع کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای ابعادی به طول 80، عرض 65 و قطر 1 سانتیمتر است.
3. از این محصول برای ساخت انواع شاسی های عکس نیز استفاده می‌شود. کوچکترین آن دارای طولی به اندازه 15، عرض 10 سانتیمتر و قطر 4 میلیمتر است.

نئوپان، به دلیل کاربرد فراوانی که در صنعت مبلمان سازی، تولید درب، دکوراسیون داخلی ساختمان، سرویس های خواب، کمد و قفسه و… دارد، در ابعاد بسیار متنوعی تولید می‌شود. برخی از آن ها دارای روکش طبیعی و بعضی نیز فاقد روکش هستند که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود آن را تهیه کنید.

شرکت تولیدی نئوپان سفید برفی

شرکت تولیدی نئوپان سفید برفی ما با سال ها تجربه درخشان، در شرکت تولیدی نئوپان سفید برفی واقع در تهران، مشغول به تولید و توزیع محصولی با کیفیت و ارزان به شما مشتریان عزیز هستیم.

مواد اولیه این محصول، که شامل ضایعات چوب، تراشه ها و چوب های خشک شده است را تحت حرارت بالا، به صورت خمیر در آورده و سپس آن را در قالب هایی مخصوص ریخته تا تبدیل به نئوپان شود. سپس سطح آن را صیقل نموده و فرآیند رنگ آمیزی را انجام می‌دهیم. شرکت ما، دارای دستگاه برش قوی، پرس و ماشین آلات مجهز بوده و با کمک کادری مجرب و متخصص مشغول به فعالیت می‌باشد.

ما به عنوان تولید کننده این کالای پر کاربرد و کم نظیر، به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهیم و سعی نموده ایم تا حد امکان تنوع زیادی به محصولات خود بدهیم.