فروشنده نئوپان ملامین سازه تبریز

تخته نئوپان یا تخته خرده چوب از تراشه های چوب چسب فشار کم ساخته می شود. انواع مختلفی بسته به شکل و اندازه ذرات، توزیع آنها در سراسر صفحه و همچنین نوع اتصال دهنده ای که برای ارتباط آنها استفاده می شود، تولید می شوند. یکی از این موارد نئوپان ملامین سازه تبریز است. ما فروشنده این نوع از نئوپان در تبریز و کل کشور هستیم.

فروشنده نئوپان ملامین سازه تبریز

ابعاد متفاوت نئوپان ملامین

ابعاد متفاوت نئوپان ملامین استفاده از تخته های چوبی و یا محصولات مشتق شده مانند نئوپان ، به طور فزاینده ای رایج است. سهولت حمل و نقل ، حمل و نقل ، مکانیزاسیون ، تنوع طرح و قیمت آنها را به ماده اولیه اساسی در ساخت و ساخت انواع مبلمان تبدیل کرده است.

همانطور که تعداد استفاده ها افزایش یافته است ، تنوع ابعاد نئوپان ملامین نیز افزایش یافته است ، دقیقاً برای پاسخگویی به این تقاضای متنوع. با این حال ، چند اقدام خاص وجود دارد که می توانیم آنها را استاندارد بنامیم و در هر نقطه از فروش چوب و تخته ها پیدا خواهیم کرد. دانستن این اقدامات برای آن دسته از متخصصان یا علاقه مندان به DIY که با هر کاری روبرو هستند ، ضروری است ، به ویژه در مواردی که قرار است تخته های برش و برش ساخته شود.

بیشترین اندازه گیری تابلوها

ابعاد اندازه گیری که به احتمال زیاد پیدا خواهیم کرد 2440 × 1220 میلی متر است ، در حالی که ضلع 2440 میلی متر طول و اندازه ای است که جهت دانه را مشخص می کند ، برای پانل های چوب جامد یا ملامین در چوب تقلید یا هر طرح دیگر ملامین در جایی که جهت اصلی مشخص است. اندازه معمول دیگر یکی از ابعاد بزرگتر ، 2100 28 2850 میلی متر است که معمولاً در رایج ترین جنگل ها یا طرح ها کار می کند. هر دو استاندارد اندازه گیری ورق ملامین را نشان می دهند.

ضخامت برای اندازه گیری های فوق بیشترین ضخامت ها 3 میلی متر ، 10 میلی متر و به ویژه 16 میلی متر و 19 میلی متر است. اگرچه بیشتر تولیدکنندگان تمایل به استفاده از اندازه گیری های استاندارد دارند ، زمان آن نیست که تخته هایی را در ابعاد یا ضخامت های دیگر پیدا کنیم تا خواسته های خاص را برآورده کنیم:

  • قفسه ها
  • میزهای پیشخوان
  • میزها
  • درها

سایر میانگین های صفحه که می توانیم با خیالی آسوده پیدا کنیم عبارتند از:

ابعاد:

  • 2000 × 500
  • 1220 27 2750
  • 3020 × 1220

ضخامت ها:

  • 18 میلی متر
  • 24 میلی متر
  • 32 میلی متر

یک نئوپان استاندارد فعلی در تراکمهای مختلف تا ضخامت تولید می شود ، که فضای داخلی ذرات ریز کمتری است ، بنابراین چگالی کمتری ایجاد می کند و وزن کلی تخته را سبک می کند. همانطور که قبلاً گفتیم ، در صورت دو میلیمتر آخر هر کدام ، ذرات بسیار ریزتر هستند تا سطح صاف تری برای پوشش بدست آورند.

شرکت پخش نئوپان ملامین سازه تبریز

شرکت پخش نئوپان ملامین سازه تبریز شرکت پخش نئوپان ملامین سازه تبریز یکی از بزرگترین عرضه کنندگان نئوپان ملامینه و انواع دیگر تخته نئوپان در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد. در صورتی که به این تخته چوب نیاز دارید و یا به دنبال اطلاع از قیمت روز آن هستید می توانید با کارشناسان مرکز فروش ما تماس حاصل نمایید.