فروش عمده نئوپان خام در اصفهان

یکی از فرآورده های حاصل از خرده چوب و یا خاک اره که امروزه در فرآیند ساخت و ساز به جایگاهی مهم رسیده، نئوپان خام است، با توجه به اینکه عملیات فرآوری خاصی روی این محصول انجام نگرفته، لذا به صورت خام مشاهده می گردد. اکنون فروش عمده نئوپان خام انجام گرفته و می‌توانید از این محصول عالی و کاربردی که دارای وزن بسیار سبکی بوده و قیمت بسیار ارزان‌تری را نسبت به فرآورده‌های چوبی دیگر داراست، بهره مند شوید.

فروش عمده نئوپان خام در اصفهان

موارد کاربرد نئوپان خام چیست؟

موارد کاربرد نئوپان خام چیست؟ زمانی که خرده های چوب و خاک اره را توسط چسب رزین به هم چسبانده، فشرده و در معرض پرس حرارتی قرار می دهند، فرآورده‌ای به دست می‌آید به نام نئوپان که در طی چند مرحله عملیات فشرده سازی روی آن انجام گرفته که این کار به منظور ترکیب خوب و مطمئن مواد، صورت می پذیرد.

اکنون دو دلیل مهم باعث شده تا از نئوپان مصارف گسترده ای در ساخت و ساز به عمل آید که یکی وزن کم این محصول بوده و در نتیجه کار را برای کاربران راحت کرده است.
دومین و مهم‌ترین علت هم مربوط می شود به نرخ فروش نئوپان که بسیار مناسب گزارش شده و در نهایت قدرت خرید را بالاتر خواهد برد.

در ادامه می خواهیم به موارد کاربرد نئوپان خام بپردازیم که عبارتند از:

  1. انواع دکوراسیون های داخلی مدرن و زیبای ساختمانی را به کمک نئوپان تولید می کنند.
  2. برای ساخت برخی از تزیینات چوبی مورد استفاده در اتاق خواب نیز از این محصول بهره می برند.
  3. انواع میز آرایش و میز تلویزیون را با آن می سازند.
  4. کابینت های جدید و جذابی را با تکیه بر این محصول تولید خواهند کرد.
  5. انواع درب های معمولی را با چوب نئوپان خام تهیه می نمایند.
  6. همچنین کمد و قفسه های متنوعی را با آن شکل می دهند.

تولید کننده نئوپان خام زیر پالتی

تولید کننده نئوپان خام زیر پالتی اهمیت و کاربرد وسیع نئوپان خام در بخش های مختلف ساخت و ساز، بزرگترین و برترین واحدهای تولید کننده نئوپان خام را ترغیب به تولید انبوه این محصول نموده است.
لذا شاهد توزیع گسترده این محصول در اشکال مختلف به بازار می باشیم که یکی از آنها نئوپان خام زیر پالتی می باشد که چنین مشخصاتی را به همراه دارد:

  • نئوپان خام زیرپالتی دارای کیفیت به مراتب بهتری نسبت به زیر پالتی های فلزی می باشد.
  • کار با این نئوپان پالتی، به نسبت پالت های دیگر، خیلی بهتر است.
  • از محصولات مقرون به صرفه به شمار می آید.
  • منجر به تولید پالت های بسیار مقاوم شده که در هر یک از حوزه های بسیار مهم کشور همچون بخش حمل و نقل، تجارت و … بسیار کاربردی واقع خواهند شد.
  • دارای سطح بسیار مسطحی بوده و لذا امکان جابجایی بسیار راحتی را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.