فروش مستقیم نئوپان پارس

 

شرکت نئوپان پارس در حال حاضر با تولید انواع نئوپان ساده و ملامینه ، MDF خام و روکش ملامینه در طرح ها و رنگ های متنوع توانسته یکی از بهترین تولید کنندگان این زمینه در سطح بازار داخل باشد .

این شرکت توانسته با داشتن 5 خط پرس ملامینه و تنوع رنگ در حدود 70 مدل ، با تولید تخته های MDF و نئوپان با روکش ملامینه ، سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد

جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت و ثبت سفارشات خود با ما همراه باشید. 

فروش مستقیم نئوپان پارس

طرح های مختلف نئوپان پارس

طرح های مختلف نئوپان پارس نئوپان فرآورده ای کامپوزیتی می باشد که از پرس و چسب کاری تراشه های چوب مثل خاک اره و … به دست می آید در واقع محصولی که می توان از بازیافت خرده های چوب به دست آورد نئوپان می باشد که جهت مقاوم سازی آن در برابر آب، حریق و حشرات از مواد شیمیایی مانند رنگ و وکس استفاده می شود . نئوپان تولید شده به صورت حرفه ای روکش می شوند که از جمله ی این روکش ها روکش ملامینه می باشد و در صنایع مختلفی نیز کاربرد دارد. کارآیی این محصول در تولید انواع مصنوعات چوبی من جمله میز ناهار خوری ، کابینت ، میز مطالعه ، سرویس خواب و غیره می باشد . علاوه بر نئوپان ملامینه، نئوپان خام نیز به تنهایی در صنایع بسیار زیادی به کار می رود .همچنین نئوپان تولید شده در انواع رنگ ها موجود می باشد که برای هر رنگ انواع تیره و روشن آن تولید شده است تا محدوده ی وسیعی از حق انتخاب را برای متقاضیان خود ایجاد کند . 

ارائه کننده نئوپان پارس

ارائه کننده نئوپان پارس کارخانه ی پارس واقع در قسمت شمالی کشور در حوالی شهرستان تنکابن در تولید محصولات نئوپان در کشور سابقه ای بسیار درخشان دارد . محصولات این کارخانه در طرح های مختلف با ضخامت 8 و 16 میلی متری به بازار عرضه می شود . مجموعه ی ما کار خود را در جهت فروش و عرضه ی نئوپان پارس در انواع طرح ها و رنگ ها آغاز کرده است . ما به عنوان ارائه کننده نئوپان پارس با تکیه بر توان نیرو های خود قصد بر کسب رضایت متقاضیان خود را داریم . در مجموعه ی ما شما قادر هستید که نئوپان های پارس را بدون پرداخت هزینه جهت رفت و آمد و به صورت کاملا غیر حضوری انتخاب و خرید نمایید . از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و نیز سفارش انواع طرح های نئوپان پارس با بالاترین کیفیت ها و مناسب ترین قیمت ها از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید .