فروش مستقیم نئوپان 22 بهمن از کارخانه

فروش مستقیم نئوپان 22 بهمن از کارخانه باعث می شود تا استفاده کنندگان این نمونه چوب بتوانند با قیمت کمتری از کف بازار آن را خریداری کنند نئوپان نوعی چوب می باشد که به وسیله ضایعات چوبی، خاک اره، تراشه های چوب و رزین های مصنوعی فشرده شده و تولید می گردد و به دلیل استحکام و مقاومت عالی که دارد توانسته در صنعت چوب رتبه خوبی را کسب نماید.

فروش مستقیم نئوپان 22 بهمن از کارخانه

انواع نئوپان در بازار را بشناسید

انواع نئوپان در بازار را بشناسید

انواع نئوپان شامل گزینه های زیر می شوند:

  • نئوپان حاصل از پرس صحفه ای: همان طور که از نامش مشخص است به صورت صحفه ای یا تخته ای تولید می شود که می توان به تخت های یک لایه یکنواخت، تخته های چند لایه، تخته ها سه لایه و تخته های بدون لایه اشاره کرد.
  • نئوپان حاصل از پرس قالبی: دستگاه پرسی که برای تولید این مدل استفاده می شود به شکل قالب است به همین دلیل در مدل های انحنادار، فرو رفته، پروفیل دار و برجسته تولید می شود.
  • نئوپان حاصل از پرس غلتکی: غلتک های که دارای حرکت چرخشی می باشند چسب و خرده چوب ها از میان آن ها عبور می کنند و به شکل تخته های سه لایه، یک لایه، چند لایه و بدون لایه تولید می شوند.

علاوه بر موارد بالا نئوپان ها در انواع مختلف دیگری مانند بدون روکش، با روکش و با روکش مصنوعی تخته چوب لاک کاری هم تولید می شوند برای زیبا کردن این محصول از روکش های ملامینه در آن استفاده می کنند که این نمونه روکش همانند ام دی اف می باشد ولی در مقایسه با آن استحکام کمتری دارد و در رنگ های مختلفی تولید می گردد و سطح آن براق است. برخی از دیگر مدل های این نوع محصول دارای روکش های چوبی به اندازه 0.3 تا 3 میلی متری می باشند و در رنگ های مختلفی تولید می شوند و شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را خریداری کنید.

برخی از مدل های آن دارای روکش کاغذی یا لترون می باشند که توصیه می شود این نمونه چون مقاومت کمی دارد برای دکوراسیون منزل استفاده نشود و بهترین نوع روکش برای آن روکش چوبی است.

صادرات نئوپان 22 بهمن بهشهر به عراق

صادرات نئوپان 22 بهمن بهشهر به عراق

صادرات نئوپان بهشهر 22 بهمن به عراق با برترین کیفیت و بهترین قیمت در رنگ های متنوعی انجام می شود که این به نوبه خودش باعث شده هم صادر کننده بتواند سود کند هم برای کشور ارزآوری داشته باشد صادرات این محصول به دلیل مزیت های فراوانی که دارد روندی فزاینده پیدا کرده است که می توان موارد زیر را نام برد:

  • قیمت مناسبی دارد و این می تواند از نظر اقتصادی به صرفه باشد.
  • هنگامی که زیاد استحکام بودن چوب در ساخت مصنوعات چوبی مورد نظر مهم نباشد می توانید از این نمونه محصول به جای دیگر چوب ها استفاده نمایید.
  • وزن سبکی دارد به همین دلیل به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
  • با روکش های مختلف ملامینه و چوب می توانید آن را تزیین نمایید.
  • در ساخت سرویس خواب و مبلمان، کابینت، کمد و قفسه، درب های چوبی به جز درب ضد سرقت و دکوراسیون داخل ساختمان کاربرد دارد.
  • در رنگ های مختلف قابل تولید است.