فوم سایلنت باعث ارامش در منزلتان می شود

معمولاً افراد درخواست قیمت فوم سایلنت ، فوم جاذب صدا، عایق صدا یا پانل های عایق صدا را دارند.

اگر بخواهید، سکه آکوستیکال دو روی است. محصولاتی هستند که اکو را در یک اتاق جذب می کنند و محصولاتی هستند که انتقال صدا را مسدود یا متوقف یا کاهش می دهند.

فوم

از مواد جذب کننده اکو برای بهبود کیفیت صدا در داخل اتاقی که در آن نصب می‌شوند استفاده می‌شود. آنها معمولاً روی دیوارها یا سقف به عنوان یک سطح تمام شده در اتاق نصب می شوند.

محصولاتی که برای مسدود کردن صدا استفاده می شوند، در داخل دیوار یا سقف به عنوان بخشی از مصالح ساختمانی استفاده می شوند. آنها می توانند مواد متراکم و سنگین یا موادی باشند که مجموعه دیوار را از هم جدا می کنند و به دلیل چگالی آنها، اغلب صدا را به داخل اتاق منعکس می کنند نه اینکه صدا از طریق آن به طرف دیگر نفوذ کند.

جذب اکو در اتاق و مسدود کردن یا کاهش صدا به دو روش بسیار متفاوت و با محصولات و رویکردهای متفاوت انجام می شود.

در اینجا یک تشبیه ساده وجود دارد که به مردم کمک می کند تا فیزیک صدا و نحوه عملکرد آن را درک کنند. تصور کنید در حال ساخت یک آکواریوم برای نگهداری آب هستید.

این به وضوح یک سوال مضحک است، اما تصویری از فیزیک ساده را نشان می دهد که در اینجا کاربرد دارد. هنگامی که می خواهید آن را کنترل کنید، صدا بسیار شبیه به آب عمل می کند.

اگر از اسفنج‌ها به عنوان دیوار استفاده می‌کردید، آب را جذب می‌کردند اما به سرعت اجازه می‌دادند تمام آن به طرف دیگر نفوذ کند. شیشه و مهرهای خوب آب را مسدود کرده و در جای خود نگه می دارند.

مواد آکوستیک ساخته شده از چیزهای نرم و لطیف مانند اسفنج ها جذب می شوند. مواد متراکم، سنگین و هواگیر مسدود خواهند شد. اینها اصول اولیه هستند. اکنون می توانید دوستان خود را با دانش جدید خود تحت تأثیر قرار دهید. بیایید بیشتر به ویژگی های عایق صدا در مقابل جذب صدا بپردازیم.

در واقع، برخی از افراد یک اتاق ارزان قیمت را “عایق صدا” می کنند، حتی پتوهای متحرک را به دیوار آویزان می کنند.

پانل های آکوستیک پوشیده شده با پارچه پانل های تزئینی و جاذب صدا برای هر فضایی که حفظ حریم خصوصی خوب گفتار یا درک گفتار مهم است.