قیمت عمده نئوپان روکش لترون

نئوپان لترون جزو یکی از پر مصرف ترین متریال جهت تولید انواع فراورده های چوبی مانند کمد، کابینت، تختخواب و غیره می باشد. قیمت این محصول به عوامل متعددی بستگی دارد که در درجه اول نحوه عرضه آن در بازار بر روی کاهش و یا افزایش قیمت آن تاثیرگذار است. به طور مثال قیمت عمده نئوپان روکش لترون نسبت به قیمت تکی آن مناسب تر است. چرا که واسطه های کمتری در فرآیند فروش آن تاثیر گذار اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول با ما همراه باشید.

قیمت عمده نئوپان روکش لترون

ورق لترون چه فرقی با ورق ملامینه دارد؟

ورق لترون چه فرقی با ورق ملامینه دارد؟ ورق های لترون و ورق های ملامینه نمونه‌ ای از روکش هایی هستند که بر روی مغزی هایی از جنس ام دی اف و نئوپان نصب می‌ شوند، از آن جایی که نئوپان های خام ظاهر چندان جالبی ندارند و خرده چوب های ترکیب شده با چسب در آنها کاملاً قابل مشاهده است، لذا استفاده از ورق های پوشاننده تاثیر مثبتی در ظاهر این محصولات چوبی می‌گذارد. ورق های لترون و ملامینه با یکدیگر دارای تفاوت های هستند که در ادامه قصد داریم به تفاوت‌ های این دو روکش پر کاربرد بپردازیم.

نئوپان ملامینه که با ورق ملامین پوشیده شده است، نسبت به نئوپان های لترون در برابر رطوبت مقاومت بالاتری دارد. چرا که جنس ملامینه آن می‌ تواند به حد قابل توجهی از نفوذ رطوبت به نئوپان جلوگیری کند. اما نمونه ‌هایی که از روکش های لترون در آن ها استفاده شده است، به دلیل این که ضخامت کم تری دارند، رطوبت به راحتی می ‌تواند در بافت آن ها نفوذ کند. در نتیجه نئوپان های لترون طول عمر و مقاومت کمتری نسبت به نئوپان های ملامینه دارند.

به طور کلی نئوپان ملامینه نسبت به نئوپان لترون متقاضیان بیشتری را به خود اختصاص می ‌دهد. چراکه نئوپان ملامینه در برابر حرارت مقاومت بالاتری از خود نشان می دهد. همچنین ظاهر نئوپان های ملامینه نسبت به نئوپان لترون شیک تر و زیباتر می باشد.

مرکز فروش بهترین نئوپان لترون کمد

مرکز فروش بهترین نئوپان لترون کمد نئوپان لترون یکی از پر کاربرد ترین تجهیزات چوبی است که برای تولید انواع کمد ها استفاده می شود. کمد هایی که درون آن ها از چنین نئوپان های استفاده شده است، وزن کم تری دارند. همچنین استحکام آن ها نیز قابل قبول است.

با توجه به این موضوع نئوپان های تحت عنوان نئوپان لترون کمد توسط صنایع چوب با ابعاد و اندازه های متنوع به تولید می ‌رسند. با توجه به این که استفاده از نئوپان لترون در فرآیند تولید کمد باعث کاهش قیمت نهایی کمد ها می شود، لذا اکثر مشتریان جذب این نئوپان ها می شوند.

در نتیجه مرکز فروش بهترین نئوپان لترون کمد غالباً با حجم بسیاری از متقاضیان مواجه می ‌شود. این سایت نیز تحت عنوان مرکز فروش نئوپان لترون سعی دارد که این تخته های چوبی را با بالا ترین میزان کیفیت تامین کرده و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.