قیمت نئوپان روکش دار ملامینه

نئوپان روکش دار ملامینه از محصولات کاربردی است که از تنوع بالایی برخوردار بوده و قیمت های متفاوتی خواهد داشت. البته قیمت این محصول به عوامل زیادی نظیر کیفیت نئوپان روکش ملامینه، ابعاد و ضخامت ورقه نئوپان بستگی خواهد داشت. از سویی دیگر برای قیمت گذاری باید به موارد دیگری مانند شرکت تولید کننده، رنگ محصول، نحوه فروش و نوسانات بازار ورقه های نئوپان و سایر هزینه های جانبی توجه نمود.

قیمت نئوپان روکش دار ملامینه

اندازه نئوپان روکش ملامینه

اندازه نئوپان روکش ملامینه در واقع نئوپان روکش ملامینه از جمله محصولات برگرفته شده از چوب می باشد که در ازای قرار گرفتن ورق های فشرده چوب بر روی یکدیگر به دست می آید. در ضمن چوب استفاده شده برای این محصولات چوب درخت کاج و صنوبر بوده که از دانسیته پایین، خاصیت چسب پذیری و فیزیکی مناسب برخوردار می باشند.

بنابراین نئوپان با روکش ملامینه را می توان با تنوع بالا و در ابعاد و اندازه های مختلف تولید نمود تا در این راستا از آن برای ساخت وسایلی نظیر کابینت، قفسه بندی ها، میز، کمد، دیوار های موقت و غیره استفاده کرد.

در حقیقت درباره اندازه نئوپان روکش ملامینه باید گفت که این محصول بر اساس یک سری استاندارد های مختلف تولید شده است تا هر فرد مطابق با نیاز خود، این محصول را انتخاب نماید. و در مجموع باید گفت که اطلاع یافتن از اندازه های صحیح و درست ورقه های نئوپان برای مصرف کنندگان امری لازم و ضروری می باشد. زیرا در این راستا افراد می توانند در طراحی و ساخت وسیله مورد نظر خود، آزادی عمل داشته باشند.

اما به صورت معمول، ابعاد نئوپان روکش دار موجود در بازار برابر با ۱۲۲ سانتی متر در ۲۲۴ سانتی متر می باشد که البته ضخامت آن ها در بازه ی ۶ الی ۲۵ میلی متر تغییر خواهد کرد.

اابته لازم به ذکر است که ورقه های نئوپان ملامینه در ابعاد دیگری نظیر ۳۶۶ در ۱۸۳ سانتی متر، با ضخامت ۱۶ میلی متر و هم چنین ۳۹۹ در ۲۱۰ میلی متر هم موجود می باشند.

تولید کننده نئوپان روکش ملامینه درجه یک

تولید کننده نئوپان روکش ملامینه درجه یک در واقع نئوپان روکش ملامینه از کاربردی ترین و پرطرفدارترین محصولاتی بوده که برای ساخت وسایل چوبی استفاده می گردد. زیرا برای ساخت این محصول به طور مستقیم از چوب درخت استفاده نگردیده و در نتیجه با تولید آن، به محیط زیست آسیبی وارد نخواهد شد.

البته تولید کننده نئوپان درجه یک، برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه و روکش مرغوب استفاده کرده است. تا در این راستا محصولی باکیفیت تولید نموده و هم چنین وسایل و تجهیزاتی که به کمک نئوپان ملامینه تولید گردیده است، از طول عمر بالایی برخوردار باشند.

از سویی دیگر این تولید کننده با عرضه محصولات خود به دست مصرف کنندگان، این امکان را برای آن ها فراهم می نماید تا محصول مورد نظر خود را با حذف واسطه و به صورت مستقیم خریداری نمایند.