قیمت ورق نئوپان روکش دار ملامینه

قیمت ورق نئوپان روکش دار ملامینه به فاکتورهای متعددی وابسته است و مواردی از جمله کیفیت آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، ضخامت و اندازه آن، هزینه های تولید، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند. لازم به ذکر است قیمت انواع ورق نئوپان در خریدهای عمده و بدون واسطه بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

قیمت ورق نئوپان روکش دار ملامینه

ابعاد ورق نئوپان روکش دار

ابعاد ورق نئوپان روکش دار ابعاد ورق نئوپان روکش دار متنوع می باشد و معمولا در اندازه های مختلف نظیر ۱۸۳۰*۳۶۶۰، ۲۵۰۰*۱۲۵۰، ۲۲۰۰*۱۸۳۰ و …. و در ضخامت های ۱۶, ۱۸ و … تولید و عرضه می شود و با توجه به نوع کاربرد باید ابعاد و ضخامت آن را انتخاب نمود. نئوپان دارای دوام و استحکام بسیار خوبی است و در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت استفاده را دارد همچنین در برابر سایش و رطوبت مقاومت قابل قبولی از خود نشان می دهد. این محصول با توجه به ویژگی های مثبت فراوان توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و از آن برای تهیه انواع مصنوعات چوبی نظیر کند و قفسه، میز و صندلی، کتابخانه و کابینت و … استفاده می شود.

ابن محصول نسبت به ام دی اف و چوب قیمت ارزان تری دارد و دارای وزنی سبک و جابجایی آسانی است. نئوپان با استفاده از مواد مختلفی روکش می شود که می توان به ورق نئوپان با روکش ملامینه، های گلاس، کاغذی، کامپوزیت، وی پی سی و … اشاره کرد.

خرید عمده انواع تخته نئوپان روکش دار

خرید عمده انواع تخته نئوپان روکش دار این روزها بازار خرید عمده انواع تخته نئوپان روکش دار بسیار پررونق می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است. یکی از معتبرترین مراکز خرید نئوپان روکش دار باکیفیتی عالی و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول دلخواه را انتخاب و سفارش دهد و با ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری صرفه جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب صورت می گیرد.

امروزه انواع نئوپان روکش دار در شرکت های تولید کننده با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن با رعایت استانداردهای لازم طراحی و تولید می شود. هدف این تولید کننده ها عرضه محصولی با کارایی مطلوب و دوام بالا می‌باشد تا ضمن به دست آوردن رضایت مشتری بتوانند فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند.