قیمت ورق نئوپان سفید برفی ایرانی

نئوپان سفید برفی از جمله فرآورده های چوبی است که کاربرد های زیادی دارد این نئوپان درجه یک از تراشه های چوبی که در کار خانه های تولید وسایل چوبی است و همچنین از خاک اره به همراه چسب های رزین مصنوعی ترکیب شده و سپس فشرده و پرس شده اند و یک نئوپان ایرانی با کیفیت تولید شده است این نئوپان ها یک فرآورده کامپوزیتی می باشند که از صنایع بازیافت چوب به دست می آیند.

قیمت ورق نئوپان سفید برفی ایرانی

کیفیت انواع نئوپان روکش دار ایرانی

کیفیت انواع نئوپان روکش دار ایرانی

  • نئوپان ها از نظر روکش انواع مختلفی دارند که دارای کیفیت های متفاوتی نیز می باشن که از جمله انواع آن می توان به موارد زیر اشاره نمود: نئوپان های بدون روکش 2. نئوپان ها با روکش طبیعی 3. دارای روکش لاکی 4. نئوپان دارای روکش مصنوعی مانند نئوپان ملامینه سفید که این نوع روکش ها سبب زیبایی ظاهری اثر مورد نظر می گردد و همچنین براق و تنوع رنگی بسیار زیادی دارند و از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به چوب های ام دی اف دارند ولی از نظر مقاومت بسیار ضعیف تر از ام دی اف هستند به همین دلیل دارای قیمت مناسب تری می باشند.
  • یک نوع روکش دیگر وجود دارد به نام روکش نازکی از چوب که بیشتر برای کابینت ها استفاده می شود. نوع دیگر روکش لترون نام دارد که نسبت به بقیه روکش ها در مقابل ساییدگی ضعیف می باشد. نوئوپان ها دارای مزایا و معایب مختلفی هستند که از جمله مزایای آن ها می توان به قیمت مناسب و ارزان آن ها و ظاهر بسیار زیبای آن در صورتی که زیبایی برای انتخاب اهمیت ویژه نسبت به سایر ویژگی ها داشته باشد گزینه مناسبی است و همچنین به سبکی وزن آن نسبت به سایر چوب ها می توان اشاره نمود. از جمله معایب آن این است که میزان مقاومت و استحکام کمی را داراست و همچنین در ساخت آن از مواد شمیایی استفاده شده که سبب ناسازگاری با محیط طبیعی شده است و علاوه بر این ها در صورتی که در برابر رطوبت باشد پوسته پوسته می گردد.

فروشنده نئوپان ملامینه سفید برفی درجه یک

فروشنده نئوپان ملامینه سفید برفی درجه یک فروشنده نئوپان ملانینه سفید برفی درجه یک در بازار های چوب ایران زیاد می باشد و جهت خرید این محصول می توان هم به صورت اینترنتی از یک سایت معتبر خریداری نمود و هم به صورت حضوری با مراجعه به بازار های فروش این چوب های نئوپان را تهیه و خریداری نمود که امروزه با توجه به وجود ویروس کرونا بهتر است خرید به صورت غیر حضوری و از طریق سایت های معتبر اینترنتی صورت گیرد تا از این ویروس در امان باشیم.