مراکز توزیع نئوپان آرتا

نئوپان آرتا که در بین مردم به تخته خرده چوب (چوب مصنوعی) معروف است، با تبدیل تراشه ها یا ذرات ریز به دست آمده از ماده اولیه لیگنوسلولزیک (چوبی حاوی سلولز) به تخته های سطح بزرگ و بزرگ تحت فشار و گرما و به کمک رزین مصنوعی یا چسب مناسب بدست می آید و این ماده ای است که هم در تولید مبلمان و هم برای اهداف دیگر استفاده می شود. در صورت نیاز به این ماده با مراکز توزیع ما تماس بگیرید.

مراکز توزیع نئوپان آرتا

مواد اولیه در ساخت نئوپان آرتا

مواد اولیه در ساخت نئوپان آرتا

برای تولید چوب و تخته سه لا ، استفاده از چوبهای با قطر ضخیم ، جسم صاف و طولانی که حاوی مقادیر زیادی نقص چوب نیست ، ضروری است. یافتن چنین مواد اولیه بسیار دشوار و گران است. با این حال ، چنین ویژگی هایی در ماده اولیه مورد استفاده برای تولید نئوپان جستجو نمی شود و حتی می توان از بقایای گیاهی نیز استفاده کرد. 90٪ از مواد اولیه نئوپان چوب و مواد لیگنوسلولزی است. برای این منظور ، از چوبهای نازک گرد به دست آمده پس از نگهداری و برش فاصله و هرس درختان در تولید نئوپان ، شاخه ها و انتهای انتهایی و بقایای صنایع چوب استفاده می شود. در اروپای غربی ، جنگل های مخروطی (صنوبر ، کاج ، صنوبر و صنوبر) ابتدا ترجیح داده شدند ، بعداً از گونه های درختان برگ مانند راش ، توس ، صنوبر ، توسکا و بید نیز به دلیل در دسترس بودن اقتصادی و سهولت استفاده شد. تخته های ذرات در تولید پوشش کف ، خانه های پیش ساخته و توپی درب خارج از بخش مبلمان استفاده می شود.

نئوپان تخته ای است که از مخلوط تراشه های چوب با ترکیبات شیمیایی خاص و فشار دادن آنها بدست می آید. این ماده اغلب در صنعت مبلمان استفاده می شود. در ضخامت های مختلف در استانداردهای خاص تولید می شود. در برابر آب و سوزش مقاوم نیست. در کیفیت های مختلفی تولید می شود و مقاومت در برابر ضربه با توجه به کیفیت متفاوت است. این یک صفحه چوبی است که به عنوان جایگزینی برای چوب درجه یک تولید می شود ، در آن از چوب غیر ماهر و قطر نازک به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. چوب ها را به صورت خردکن خرد می کنند. در فر خشک کن تا حد معینی از رطوبت پایین آمده و پس از فرآیند الک با چسب مخلوط می شود. در لایه های پایین ، میانی و بالایی قرار می گیرد. ماده تحت فشار و دما مشخص تحت فشار قرار می گیرد و با واکنش چسب به ماده ای “عظیم” تبدیل می شود. ورق هایی که بعداً سنباده می شوند بعد از نگهداری برای مصرف ارائه می شوند.

نئوپان از روکش کاغذ تزئینی تولید می شود که با اشباع رزین و چسب ملامین با دستگاه های اشباع فناوری ، نسوز و ضد آب می شود. به عبارت دیگر ، نئوپان در نتیجه فرآیند دادن تصویر پوشش در نتیجه فرآیند لمینیت روی نئوپان ، تشکیل می شود. کاربرد لمینیت همچنین دوام مواد را افزایش می دهد. نئوپان ها ، که با تنوعی متنوع از الگوها و رنگ ها ارائه می شوند ، در دکوراسیون تمام فضاهایی که زندگی می کنید ، آشپزخانه ها ، حمام ها و مبلمان مدولار ترجیح داده می شوند و به طرز تحسین برانگیزی استفاده می شوند.

دفتر فروش نئوپان آرتا به صورت عمده

دفتر فروش نئوپان آرتا به صورت عمده مجموعه ما در جهت آسان کردن فرایند خرید و آرامش و آسایش هر چه بیشتر مشتریان گرامی دفتر فروش نئوپان آرتا که محصولات را به صورت عمده به فروش می رساند ایجاد نموده است. جهت ثبت سفارش خرید خود با ما تماس حاصل نمایید.