مرجع خرید نئوپان پارس

نئوپان پارس محصولی است که از خرده  های چوب مثل خاک اره بدست می آید. برای ساختن نئوپان باید خرده های چوب را خشک کرده و بعد از رطوبت گیری با چسب مخلوط شود. خرده چوبهایی که با چسب مخلوط شده و تحت فشار قرار گرفته اند به محصولی تبدیل می شوند که نئوپان گفته می شوند که قابل استفاده در ساخت انواع محصولات چوبی است. برای خرید عمده نئوپان می‌توانید با کارشناسان و مشاوران فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مرجع خرید نئوپان پارس

آشنایی با کاربرد نئوپان

آشنایی با کاربرد نئوپان کاربرد نئوپان  چیست:برای مواردی مانند:برای ساخت میز کار آشپزخانه (روکش شده با ملامین)  ساختن کابینت آشپزخانه. استفاده در کف و عایقکاری کف.  مبلمان سازی که معمولاً با روکش پوشانده می شوند و عایق بندی ساختمان.

نئوپان چه مزایایی دارد: نئوپان یک  محصول محکم است که تحت فشار ساخته شده است بنابراین  به خوبی خود را  در برابر ضربه و یا خرابی حفظ می کند.  میتوان به جای چوب معمولی استفاده کرد و از آن در تولید  مبلمان از آن استفاده کرد.

نئوپان چه معایبی دارد؟ نئوپان تمایل به جذب آب دارد و به محض ورود به آب متورم شده  و خراب می شود.
موارد استفاده از نئوپان : برای مبلمان سازی و ساخت تخت استفاده می شود.
چرا از نئوپان برای سطح صاف میتوان استفاده کرد: از آنجا که الیاف چوب از طول چوب به طور یکنواخت عبور نمی کنند نئوپان در برابر تاب خوردگی مقاومت بیشتری دارد و پاره نمی شود. نئوپان با چگالی بالا می تواند  مقاومت بالایی  در برابر آب داشته باشد.

آیا نئوپان از تخته سه لا محکمتر است و کدام یک قوی تر و با دوام تر است: با توجه به اینکه تخته سه لا دارای سطح  متقاطع است که باعث می شود استحکام  بیشتری داشته باشد اما  تخته سه لا  نئوپان که از  خرده چوب  ساخته شده است قوی تر و با دوام تر است. تخته سه لایی با چسب های قوی تری  که در ساخت از  آن استفاده می شود از مقاومت  بیشتری برخوردار است.

آیا می توان نئوپان ضد آب تولید کرد؟! چیزی به نام نئوپان ضد آب وجود ندارد . ممکن است بتوانید کاری کنید مقاومتش افزایش پیدا کند اما ضد آب نمی شود. اگر خیس شود متورم شده و بی استفاده می شود.

کارخانه تولید نئوپان پارس

کارخانه تولید نئوپان پارس کارخانه تولید نئوپان و نحوه تولید آن: نحوه ساخت  نئوپان که  شامل سه لایه است. نئوپان شامل یک لایه از خرده چوبهای  بزرگتر است که  محصول نهایی را تشکیل می دهند و خرده های چوب کوچکتر لایه های خارجی را تشکیل می دهند. بعد از اینکه خرده چوبها  مطابق نقشه مورد نظر مرتب شدند با چسب مخلوط شده و سپس تحت فشار قرار می گیرند و محصول نهایی ساخته می شود.