مرجع فروش نئوپان کارون با کیفیت عالی

خوشبختانه در کشور ایران انواع مرجع فروش نئوپان کارون به طور گسترده و فراگیر فعالیت می کنند که از مهمترین و اصلی ترین اهداف آنها عرضه ی محصولی با کیفیت و عالی به مشتریان و متقاضیان خود و به دست آوردن رضایت آنان در رابطه با این محصول پس از خریداری و استفاده می باشد.

این مرجع فروش ها انواع ورقه های نئوپان را با قیمت مناسب به متقاضیان خود ارائه می دهند. 

مرجع فروش نئوپان کارون با کیفیت عالی

نحوه تشخیص نئوپان از ام دی اف

نحوه تشخیص نئوپان از ام دی اف نئوپان و ام دی اف دو ورق چولی مختلف می باشند که برای ساخت انواع وسایل چوبی مانند: کابینت، کمدهای دیواری، انواع میزها و غیره کاربرد دارند. نئوپان و ام دی اف دارای تفاوت های بسیار زیادی هستند که در ادامه به ذکر و توضیح این تفاوت ها می پردازیم. از مهمترین شباهت های انواع ورقه های چوبی اعم از نئوپان و ام دی اف، وجود دو لایه در آنها می باشد که یکی از آنها لایه ی درونی یا مغز و دیگر لایه ی بیرونی یا روکش نام دارد. 
برای تشخیص نئوپان با ورقه های ام دی اف ابتدا باید آن ها را با دستگاه مخصوص برش زد تا بتوان مغز و لایه ی درونی آن را به طور کامل مشاهده کرد. مغز نئوپان از انواع تکه های درشت و بزرگ چوب ساخته شده و اما مغز ام دی اف تشکیل شده از انواع خرده چوب های زیر می باشد. ویژگی های مختلف این دو محصول نیز تاثیر مهمی در تشخیص آنها از یکدیگر دارد. 
برای مثال چوب های ام دی اف در برابر انواع فشار و آسیب ها بسیار مقاوم و محکم هستند و از وزن سنگین تری برخوردار می باشند. اما ورقه های چوبی نئوپان در برابر انواع ضربه ها و فشار ها به راحتی می شکنند و دارای وزن سبک نیز می باشند. برای تشخیص این دو محصول از یکدیگر می توان آنها را در آب قرار داد. چوب نئوپان در مجاورت با آب و رطوبت به طور کامل تغییر شکل می دهد و اما ام دی اف تغییری نمی کند و ثابت می ماند. 

نرخ ورق نئوپان کارون

نرخ ورق نئوپان کارون نرخ نئوپان کارون بر اساس نوع کاربرد آن، سایز و اندازه، میزان کیفیت و غیره مشخص و تعیین می شود.  همچنین نرخ این نوع ورق بر اساس کاربردی که دارد متفاوت است. برای مثال اگر بخواهیم از این محصول برای کابینت استفاده کنیم باید یک قیمت مخصوص بپردازیم و اگر برای ساخت انواع کمدها قصد استفاده و خریداری داشته باشیم، می بایست به یک نرخ دیگر اقدام به خرید آن نماییم. اندازه ی این ورق ها نیز تاثیر مهمی در مشخص شدن نرخ آن دارد؛ زیرا قیمت آنها بر اساس متراژ محاسبه و تعیین می شود.