مرکز عرضه نئوپان فومنات

مرکز عرضه نئوپان فومنات را هم به صورت عمده و هم جزیی عرضه می کند. عرضه نئوپان در سایزهای مختلف صورت می گیرد تا مشتری بتواند با توجه به نیاز و نوع کاری که قرار است انجام دهد، قادر به انتخاب ابعاد مناسب نئوپان باشد. معمولا عرضه نئوپان با کیفیت بیشتر به صورت عمده انجام می گیرد.

با فروش عمده هم نیاز بازار به موقع و در کمترین زمان تامین می شود و هم قیمت انواع نئوپان فومنات قیمتی ثابت و متعادل باقی خواهد ماند. در حال حاضر برای عرضه سریع تر فروش انواع نئوپان با کیفیت به صورت اینترنتی و از طریق سایت ما هم انجام می گیرد.

مرکز عرضه نئوپان فومنات

تنوع رنگبندی نئوپان فومنات

تنوع رنگبندی نئوپان فومنات

یکی از کاربردی ترین انواع چوب در صنایع مختلف از جمله تولید کابینت، دکوراسیون و… نئوپان می باشد. این نوع چوب به دلیل رنگ بندی بسیار متنوعی دارد از محبوب ترین نوع چوب های مصنوعی به شمار می رود.

از جذاب ترین انواع رنگ های نئوپان فومنات می توان به رنگ های قهوه ای روشن و تیره، فندقی، شکلاتی، کرم، بلوطی، افرای تیره و… اشاره نمود. از نئوپان معمولی برای ساخت نئوپان های رنگی استفاده می شود.

تنوع رنگ نئوپان ها سبب گردیده تا امروزه برای تغییر دکوراسیون منازل و واحدهای تجاری به وفور از آنها استفاده شود. این نوع نئوپان ها بسیار مقاوم بوده و رطوبت به آنها نفوذ نمی کند. به همین دلیل می توان از آنها در ساخت انواع میز، صندلی، نیمکت، چهارچوب پنجره، در، انواع سرویس های خواب و مبلمان از آن استفاده نمود.

مبلمان های نئوپان که امروزه به صورت انبوه تولید می شوند دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی هستند.

تولید مستقیم نئوپان فومنات

تولید مستقیم نئوپان فومنات

تولید مستقیم نئوپان فومنات با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران داخلی مواجه شده است. کیفیت بالای نئوپان خام تولید شده در فومنات و قیمت مناسب آن سبب گردیده نه تنها خریداران داخلی بلکه مشتریان خارجی زیادی هم خریدار محصولات تولید شده هستند.

با تولید انبوه علاوه بر رفع نیاز داخلی، مازاد آن به کشورهای مختلف هم صادر و از این طریق ارزآوری خوبی نیز نصیب کشور گردیده است. نئوپان های تولید شده با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه تولید می شوند. تمام استانداردها در زمان تولید رعایت و محصول نهایی کاملا قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی است

به کارگیری ماشین آلات به روز و بهره گیری از دانش روز متخصصین در حوزه تولید توانسته است ایران را به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر نئوپان در سطح منطقه معرفی نماید.

در حال حاضر در شهرهای مختلفی از ایران نئوپان تولید می شود که پس از فومنات می توان به نئوپان خلخال اشاره نمود.