مشاوره خرید نئوپان آرتا

نئوپان آرتا یا همان فرآورده صفحه ای که از تنه وشاخه های خورد شده درختان به همراه چسب مخلوط شده وتحط فشار پرس به صورت صفحه درمی آید و برای استفاده به بازار عرضه می گردد.

مشاوره خرید نئوپان آرتا

همه چیز درباره چوب نئوپان

همه چیز درباره چوب نئوپان این محصول معمولاً از صنایع بازیافت چوب است به گونه ای که زباله های بدست آمده در فرآیند بهره برداری از چوب درختان برای مصارف مختلف به تراشه های چوبی تبدیل می شوند، سپس این تراشه های چوبی رقیق می شوند، به خوبی همگن می شوند ، چسب و فشار می یابند. از ورق های به دست آمده پس از خنک شدن و ماسه زدن استفاده می شود.تکه های چوبی در یکی از مقبره های شهر فسا، در استان فارس یافت شده است که مربوط به 5000 سال پیش است و نشان می دهد که ایرانیان باستان از چوب برای ساخت وسایل مختلف استفاده می کردند. 

تخته خرده چوب با مخلوط کردن تراشه های چوب یا تراشه ها با چسب و شکل دادن به آن در یک صفحه تولید می شود. مواد اولیه مورد استفاده در صفحه ذرات ابتدا به یک دیسک تراشه و سپس برای خرد کردن در یک آسیاب چکش تغذیه می شوند. 

تراشه های چوب سپس خشک شده و سپس ذرات بزرگ و ریز با الک جدا می شوند. رزین توسط نازل ها به تراشه های چوب به شکل مایع پاشیده می شود. چندین رزین وجود دارد که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند. رزین های آمینه مبتنی بر فرمالدئید بهترین نوع درباره نئوپان از نظر کاربرد و هزینه هستند. از رزین های اوره ملامین نیز برای افزودن ملامین به مقاومت آب تخته استفاده می شود. 

فروش ورقهای نئوپان آرتا بدون واسطه

فروش ورقهای نئوپان آرتا بدون واسطه MDF خام معمولاً در ساخت و سازها و تزئینات استفاده نمی شود. به همین دلیل، کارخانه های MDF آن را به صورت روکش ارائه می دهند. شایع ترین روکش MDF در ایران روکش ملامین است. گروه صنعتی آرتا در یکی از شرکت های زیر مجموعه تولیدی خود با نام آرتا دکور تولید انواع پوشش های MDF، HDF و نئوپان را آغاز کرده است. این روکش ها از رنگ و طرح بسیار متنوعی برخوردار هستند.

نئوپان آرتا یک تخته فیبر با چگالی کم است. تراشه های چوبی و نوعی چسب مواد تشکیل دهنده نئوپان هستند. این مواد در نئوپان بین 160 تا 400 کیلوگرم در متر مربع است. شرکت آرتا تولید کننده ورقهای نئوپان است. نئوپان، مانند MDF، به صورت روکش وارد بازار می شود.

شرکت آرتا تولید کننده نئوپان های روکش ملامین در ایران است. نئوپان آرتا یا همان فرآورده صفحه ای که از تنه وشاخه های خورد شده درختان به همراه چسب مخلوط شده وتحط فشار پرس به صورت صفحه درمی آید و برای استفاده به بازار عرضه می گردد.