واردات نئوپان 22 بهمن

نئوپان محصولی است که از تراشه های چوبی فرآوری شده مانند خاک اره ساخته شده است که با رزین یا چسب به آن فشار داده شده است. فرآیند تولید نئوپان 22 بهمن به گونه ای است که ضایعات به دست آمده از چوب درختان به تراشه های چوب کاهش می یابد و پس از رطوبت زدایی و همگن سازی ، چسبانده می شود و تحت فشار گرما قرار می گیرد.

واردات نئوپان 22 بهمن

نئوپان چگونه ساخته می شود؟

نئوپان چگونه ساخته می شود؟ این نوع از محصولات چوبی بخشی جدایی ناپذیر از لوازم خانگی در زندگی امروز است. MDF یک کلمه بسیار مورد استفاده در صنعت چوب است و از آن در ساخت بسیاری از محصولات چوبی مانند: مبلمان، ملافه، میز، کابینت و تزیینات چوبی تزئینی و غیره استفاده می شود 

تقریباً در هر خانه چندین بخش و وسایل چوبی ساخته شده از ام دی اف وجود دارد. کابینت، کتابخانه، میز تلویزیون و بسیاری از لوازم دیگر. در این مقاله به معرفی این چوب و مزایا و مضرات آن می پردازیم. MDF چیست؟ تخته های فیبر در تراکم های مختلفی ساخته شده و از جنس الیاف چوبی هستند که در آنها از قطعات چوب سخت یا نرم استفاده می شود.

این الیاف چوب با کمی رزین و موم چوب مخلوط می شوند و پس از کمی گرما، آنها را به هم فشار می دهیم و محصول نهایی تخته فیبر همان MDF یا نئوپان است. حال ممکن است این سوال را مطرح کنید که منظور از چگالی متوسط ​​چیست؟ عرضه نئوپان با چگالی کم، تخته ذرات نامیده می شود که از ذرات کوچکتر از MDF تشکیل شده است، و حتی می توان از خاک اره برای ساخت نئوپان استفاده کرد. این باعث می شود که نئوپان ارزان‌تر از MDF باشد، اما از MDF نیز قوی تر است.

عرضه مستقیم نئوپان 22 بهمن

عرضه مستقیم نئوپان 22 بهمن به زبان ساده‌تر، نئوپان با فشردن خرده های زباله، تراشه های چوب یا حتی خاک اره و چسب تحت فشار و گرما ساخته می شود. برای تهیه محصول نهایی ضد آب، ضد حریق و دفع حشرات، از مواد شیمیایی مانند موم، رنگ، مواد مرطوب‌کننده و مواد ترشح کننده در فرآیند تولید استفاده می کنیم.

پس از رزین، مواد شیمیایی و تراشه های چوب با هم مخلوط می شوند، ترکیب نهایی که به صورت مایع است، یک صفحه تشکیل می دهد. تراشه های چوب باید به طور مساوی توزیع شوند تا محصول نهایی از نظر وزن متعادل و یکنواخت باشد.

این محصول چندین بار در طی فرآیند فشرده سازی قرار داده می شود تا چوب و چسب تا حد ممکن مخلوط و سفت شوند. محبوب ترین نوع واردات نئوپان، نئوپان OSB است که به معنای نئوپان با تراشه های چوبی است. در این محصول تراشه های چوب کاملاً قابل مشاهده است. بیشتر سازندگان خانه از این نوع نئوپان برای کف و دیوار استفاده می کنند. نئوپان رنگی با اضافه کردن ورق های ملامین برای پوشش نئوپان ساخته می شود