پخش مستقیم نئوپان روکش ملامینه

نئوپان روکش ملامینه یکی از مهمترین موادی است که امروزه صنعت مبلمان را تحت سلطه خود قرار داده است. ماده ای ساخته شده توسط بشر است که با عملیات حرارتی مختلف و فشار دادن با اتصال خرده های چوب به کمک رزین مصنوعی تشکیل می شود. این چوب امروزه به یکی از پر مصرف ترین انواع چوب در ایران تبدیل شده است. ما این محصول را به صورت مستقیم پخش می کنیم.

پخش مستقیم نئوپان روکش ملامینه

مشخصات نئوپان روکش ملامینه

مشخصات نئوپان روکش ملامینه

هزینه آن پایین است. قیمت در مقایسه با چوب طبیعی و سایر مواد ساخته شده توسط بشر نسبتاً پایین است. مهمترین عامل موثر بر قیمت نئوپان این است که خصوصیاتی دارد که بعداً بدست می آیند. متغیر دیگر ضخامت و تراکم نئوپان است. سبک است ، زیرا تخته نئوپان از چگالی کمتری نسبت به چوب طبیعی برخوردار است ، وزن آن کم است. استفاده از آن آسان است و پردازش آن با نئوپان خصوصاً در بخش مبلمان بسیار آسان و سریع است. نئوپان با بستن تراشه ها ساخته می شود ، به طور کلی ، یک سری فرآیندها در تولید اتفاق می افتد. از آنجا که نئوپان ماده ای حساس به آب است ، در صورت خیس یا نگهداری در محیط مرطوب تغییر شکل می یابد.

اول از همه ، خاک اره ، که ماده اولیه تخته خرده چوب است ، با فرایندی که خرد می شود پدیدار می شود ، بدین منظور قطعات چوب در ابعاد مورد نیاز خرد شده و به ذرات کوچک تبدیل می شوند. سپس ، برای اینکه فرآیندهای چسبندگی و فشرده سازی در مراحل پیشرفته به طور کامل محقق شود ، انتظار می رود که ذرات تراشه دارای رطوبت خاصی باشند. خشک کردن برای این کار انجام می شود. پس از رسیدن رطوبت به سطح مورد نیاز ، اطمینان حاصل می شود که ذرات یکدیگر را با کمک رزین مصنوعی (چسب و غیره) نگه می دارند. فرایند اعمال می شود تا قسمتهای سطح به شکل صاف درآیند. سپس ذرات با فشار دادن داغ فشرده می شوند تا ضخامت نئوپان ایجاد شود و سنباده کاری انجام می شود تا هر دو سطح صاف شود. در نهایت ، با توجه به نیازهای بخش ، به اندازه خاصی برش داده می شود و آماده می شود.

پوشش دادن تخته خرده چوب با کاغذ مقطعی ، که ضدآب است و در صورت تمایل غیرقابل اشتعال است و ماده حاصل را نئوپان می نامند. از آنجا که نئوپان نه تنها از نظر قدرت بلکه با صدها گزینه مختلف رنگ و مدل نیز ایجاد می شود ، از این نظر بسیار ترجیح داده می شود. کیفیت نئوپان ، یعنی پوشش نئوپان ، در واقع با کیفیت نئوپان متناسب است. مفیدتر و ماندگارتر است.

عرضه کننده نئوپان روکش ملامینه

عرضه کننده نئوپان روکش ملامینه مرکز عرضه کننده نئوپان روکش ملامینه از شما عزیزان دعوت می کند تا محصولاتی کاربردی، با کیفیت را به شما عزیزان عرضه کند. این محصولات از با کیفیت ترین ها در نوع خود هستند که بهترین مشخصات نئوپان ملامینه را دارا هستند. فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر با ما تماس بگیرید.