چینی بهداشتی همدان هرگز جرم نمی گیرد

همیشه با چینی بهداشتی همدان دیگر کار ناخوشایند تمیز کردن توالت برایتان سخت نمی شود .

اگر علی‌رغم تلاش‌هایتان، نتوانید لکه‌های سرسخت، تجمع مواد معدنی و حلقه‌های خط آب را از بین ببرید.

اگر توالت چینی است، یک سنگ پا یا چوب بخرید، یک ابزار تمیزکننده ارزان و در عین حال بسیار مؤثر که به هیچ مواد شوینده شیمیایی نیاز ندارد فقط آب و مقداری عمل شستشو است.

در حالی که از نظر اثربخشی چشمگیر است، سنگ پوکه برای تمیز کردن توالت به طور منظم مناسب نیست.

سنگ ها و چوب های میله ای شکل در راهروهای نظافت سوپرمارکت ها و فروشگاه های سخت افزار فروخته می شود. برخی از آنها یک دسته پلاستیکی متصل دارند.

آنها نسبتاً ارزان هستند، اما با استفاده از بین می روند و باید جایگزین شوند سنگ پوکه برای تمیز کردن توالت های چینی بدون ایجاد خراش در آنها موثر است.

زیرا سنگ از بسیاری از رسوبات معدنی و لکه هایی که معمولاً روی توالت ها ایجاد می شوند سخت تر است و در عین حال نرم تر از چینی است.

همانطور که سرویس را با سنگ پا تمیز می کنید، سنگ فرسوده می شود و ذرات ریز گرد و غبار سنگ پا را روی سطح مرطوب باقی می گذارد.

این گرد و غبار با آب ترکیب می شود و خمیری ساینده ایجاد می کند همانطور که به مالش دادن ادامه می دهید، خمیر و سنگ پوکه خشن با هم ترکیب می شوند تا یک ضربه دو برابری در برابر لکه ها ایجاد کنند.

از سنگ های پوکه برای تمیز کردن توالت های مرمر، لمینت، پلاستیک یا فایبرگلاس استفاده نکنید.

انجام این کار باعث ایجاد خراش های دائمی می شود و سنگ پوکه خشک نیز باعث خراشیدگی چینی می شود، بنابراین حتما سنگ و سطح توالت را همیشه مرطوب نگه دارید.

همچنین به خاطر داشته باشید که حتی اگر یک توالت فرنگی چینی دارید، صندلی توالت به احتمال زیاد پلاستیکی است و نباید با سنگ پا تمیز شود.

همانطور که سنگ از بین می رود، یک نقطه یا ناحیه مسطح ایجاد می کنید که با شکل گرد کاسه توالت مطابقت دارد و باعث تمیز کردن موثرتر می شود.

علاوه بر تمیز کردن توالت، سنگ پوکه را می توان بر روی سطوح سخت دیگر مانند وان چینی، کاشی، قفسه فر و ابزار فلزی زنگ زده نیز استفاده کرد. بسته بندی سنگ پا را برای توصیه های سازنده بررسی کنید.