کارخانجات تولید نئوپان خلخال

یکی از متغیرهای مهم گونه های چوبی که نقش تعیین کننده ای در فرآیند چسبندگی ذرات چوب دارد، میزان اسیدیته آن است که با اندازه گیری pH و ظرفیت بافر چوب تعیین می شود.از آنجا که نئوپان خلخال خام شکل زیبایی برای استفاده در دکوراسیون و تزئینات ندارد، از نوع روکش یا رنگ شده آن استفاده می شود.

کارخانجات تولید نئوپان خلخال

نئوپان برای چه استفاده می گردد؟

نئوپان برای چه استفاده می گردد؟ در بخش خردکن سه نوع خردکن به نام های Z خردکن، KG خردکن و Pessa خردکن وجود دارد. یکی مطابق سازنده با طراحی خاص استفاده می شود. گرد و غبار تولید نئوپان توسط خردکن از طریق یک سامانه پنوماتیک (انتقال از طریق جریان هوا) در داخل دو سیلوی مرطوب، هر یک با ظرفیت 100 متر مکعب ذخیره می شود و سپس خشک می شود.

خشک کن توسط کوره با استفاده از سوخت ترکیبی متشکل از سوخت مایع، گاز طبیعی و گرد و غبار چوب گرم می شود. نی را در کانال انتقال در سطح ثابت نگه می دارد، دمای محفظه احتراق خشک کن در حدود 300 درجه سانتیگراد و دمای هوای گرم روجی حدود 135 است. خصوصیات فیزیکی و مکانیکی تخته ، فرایند تولید و هزینه تولید و راندمان و ظرفیت تولید به خصوصیات کیفیت مواد اولیه بستگی دارد. این خصوصیات عبارتند از:

  1.  چگالی 2- اسیدیته مواد
  2.  نوع و میزان مواد استخراج شده
  3. شکل هندسی و شکل ذرات و ضرایب مرتبط و البته گونه های چوب

پخش گسترده ورق نئوپان خلخال

پخش گسترده ورق نئوپان خلخال استحکام و دوام نئوپان کم است و در مقابل بار و فشار سنگین تحمل زیادی نخواهد داشت. از مواد شیمیایی در تولید نئوپان استفاده می شود و همین امر باعث شده تا از نظر محیط زیست سازگار نباشد. این محصول روی رطوبت سطح تأثیر می گذارد. شما آن را تغییر می دهید. و استفاده از نئوپان در محیط های مرطوب مناسب نیست.

روکش ملامین جایگزین خوبی برای روکش و رنگ است که از تنوع زیادی برخوردار است و زمان و هزینه کمتری خواهد داشت، بنابراین استفاده از نئوپان ملامین به سرعت افزایش یافت. در حال حاضر، ملامین به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد در ساخت تزیینات یکی از پرکاربردترین انواع نئوپان است.

برای ایجاد خواصی مانند مقاومت در برابر آب و گرما، حشرات و قارچ ها در طول تولید آن از مواد شیمیایی مختلفی از جمله موم، رنگ و غیره استفاده می شود که با محیط سازگار نیست و در بعضی موارد باعث آسیب به سلامتی انسان می شود. بنابراین، هنگام استفاده از این محصول، باید در استفاده از آن با احتیاط کافی در مکان هایی که باعث فعالیت مواد پخش ورق نئوپان موجود در آن می شود، احتیاط کرد و می تواند جنبه مضر آن را فعال کند.